Nuffnang Ads

Bookcafe (^_^)

Agoda Ads

Monday, January 08, 2007

Tahniah Ijam & Juliana...

Alhamdulillah... hari ni sorang lagi sahabat dah menamatkan zaman bujangnya.. ;-D Tahniah buat Ijam dan Juliana... Didoakan semoga kalian dikurniakan anak2 yg soleh & solehah serta dipanjangkan jodoh sehingga ke akhir hayat...

Majlis diadakan di Seri Gombak dlm suasana yg sederhana tetapi meriah. Semuanya serba purple... Mmg sweet sgt... Kedua2 pengantin pun nampak naik serinya... Lebih2 lagi si Ijam tuh.. :-)

Hehe.. si Ajib pun dah tunjukkan bakal tunangnya... Mudah2an dia lak la lps ni... :p Cepat2 sikit Jib... tak jeles ke tgk Ijam tu... Berseri2 muke dia :p




Monday, January 01, 2007

Selamat Tahun Baru 2007

Hm... kejap je thn 2006 dah tinggalkan kita sume... La ni berdepan ngan thn baru pulak... Apa yg dah terjadi thn 2006 ari tuh... lupakan la... sume tu pengalaman yg mendewasakan... pengalaman yg bisa membuatkan kita agar lebih kuat & berhati2 dlm apa jua aspek... spt berkawan... bekerja... berdepan ngan kehidupan baru (bagi mereka yg baru berkahwin... heheh)... & lelain lagi...

Ooo ya... ada juga yg dpt 1st baby thn lepas... selamat menjadi abah & mama yg baik utk anak2 :p dan bakal2 abah dan mama 2007.... heheheheh... harap sabar menanti kelahiran anak2 anda... Moga Allah permudahkan segala urusan anda... Amin... :-)

Mungkin ada yg dah tanam pelbagai azam baru 2007 dlm diri, bg saya... hm... tak de plan pape pun... just be really ready tuk sambut org baru ;-) ... InsyaAllah... Pd mereka yg dah berazam... mudah2an segala azam anda tercapai... Amin...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...