Nuffnang Ads

Agoda Ads

Monday, February 20, 2006

Keadaan Mak Tak Menentu...

Inilah rutin harian saya sejak 2 minggu lalu... Setiap kali waktu makan tengh hari & habis waktu pejabat, saya akan ke HUKM bertemu ibu tersayang... Seperti hari2 yg lepas... tiada sebarang perkembangan yang positif.. Jika ada pun, hanya bertahan sehari dua... Berat mata memandang... saya tahu berat lagi bahu mak yang memikul...

Sejak ptg semalam... Saya tidak dpt bercerita dengan mak seperti hari2 yg lalu... (Walaupun komunikasi sehala...Saya berpuas hati dengan anggukkan mak...) Setiap kali saya dtg, mak hanya tidur.. (mungkin letih dengan ubat2an serta rawatan yang diberikan)... Jika dikejutkan pun, mak hanya buka mata sekejap & kemudian menyambung semula tidurnya...

Setiap kali saya bertemu mak, saya akan beritahu hari, tarikh & masa ketika saya dtg... Saya nak mak alert tentang hari & tarikh terutamanya... Semalam merupakan setahun pemergian arwah ayah (19 Feruari 2006)... Saya beritahu mak... Mak angguk...

Dan yg paling penting saya mahu mak tahu hari pernikahan dan perkahwinan saya semakin hampir... (lebih kurang 3 minggu lagi)... Saya juga akan update apa jua perkara yang berkaitan dgn menjelangnya hari perkahwinan saya... Saya beritahu mak.. saya, abg sulung dan 2 org saksi (pakcik Jono dan pakcik Omar - jiran) menandatangani borang kebenaran berkahwin di Masjid Ar-Rahimah, Greenwood semalam. Mak angguk dan genggam tangan saya..

Saya tahu mak sedih... Saya pun sedih bila memikirkan keadaan mak yg tak menentu... Saya berharap sgt mak akan balik ke rumah untuk sama2 meraikan hari pernikahan saya... :-(

Semoga mak cepat sembuh... :-(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...