Nuffnang Ads

Agoda Ads

Tuesday, October 30, 2007

Faris Tidur Lena...

Bismillahirahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah,

Hari ni jalan tak sesak sangat... pukul 6.05 saya gerak dari office, pukul 6.45 saya dah sampai depan rumah pengasuh Faris... Faris tidur masa tu... (tidur dalam bakul yang uncle Zafri dengan uncle Zul bagi...)Saya tengok Faris lena sangat... sampai saya langgar lubang pun Faris tak gerak... mungkin Faris dah penat bermain dan berjaga siang hari...

Sampai rumah Faris masih lagi lena... Saya sempat mandi, solat, kemas beg faris (untuk esok), makan... Bosan pula  saya bila Faris tidur lena... dah la kat rumah ni tak de siapa... Mak Ngah pergi open house, Mak Teh buka puasa di luar, Pak Anjang dengan Busu belum balik lagi... hm... bosannya... at least kalau Faris jaga boleh borak-borak (walaupun saya tak faham Faris cakap apa..)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...