Nuffnang Ads

Agoda Ads

Tuesday, July 16, 2013

Iftar: Bangi Golf Resort

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Hari Sabtu lepas kami berbuka puasa dengan ahli keluarga (sebelah encik hubby) di Bangi Golf Resort. Ramai...!! Seronok juga bila sekali sekala dapat jumpa semua sekali. Maklum la... masing-masing sibuk dengan keluarga dan kerjaya serta ada yang masih belajar... Jadi jarang ketemu... 

Masa abang encik hubby buat cadangan untuk berbuka puasa satu family, melalui Whatsapp (oh ini adalah medium kami adik beradik sebelah encik hubby berkomunikasi)... Encik hubby beri respon yang dia kerja pada hari yang dicadangkan tu (hari Sabtu dan Ahad lepas)... Tapi bila diminta untuk "bolehkan" juga hadir... Encik hubby cuba juga la...

Walaupun kelam-kabut juga masa hari kejadian tu... tapi kami sempat juga sampai ke Bangi 2 jam sebelum berbuka. Siap boleh jalan-jalan dulu di PKNS, Bangi... Alhamdulillah, dapat juga ketemu adik beradik encik hubby yang lain. 

Inilah family sebelah encik hubby...
Ramaikan?! Sayangnya handphone saya habis bateri masa hari kejadian... makanya saya menumpang gambar-gambar yang adik beradik ipar lain ambil... Cuma ini je yang saya dapat capture dengan handphone saya...

Biras saya, Nana... dengan anaknya Mirza...
Masa ni hanya anak-anak kecil je makan... yang dewasa, sabar tunggu azan.. sabar... hihi
Tengok Alisya tu... banyak juga dia makan hari tu... berselera pula makan ramai-ramai...
Faris makan 2 pinggan nasi goreng... Haih!

Yang dukung Harraz tu adik ipar saya, Kak Chik...
Semuanya dah kekenyangan... termasuklah AF saya... hehe
Keseluruhannya saya rasa makanan yang dihidangkan sedap dan tersangatlah banyak pilihan... oh ya... dan masa nilah first time saya makan daging kambing... sedap rupanya daging kambing ya!! hehe... Kopinya pun sedap... 2 cawan saya minum... haha

* * *
Tupperware Kiyter sedang merekrut ahli baru dalam team kami. 
Nikmati diskaun sehingga 25%-30% sebagai ahli  
(atas barangan Tupperware (25%), NatureCare, Nutrimetics, TupperClean) 
dengan yuran keahlian hanya RM70.00
Juga nikmati pelbagai lagi keistimewaan lain.

Call/SMS/Whatsapp: Nora: 0193441384 / Kamarul: 012-6526556
Jom Sertai Kami! ^_^

17 comments:

  1. besar juga keluarga mertua Nora... seronok dapat kumpul ramai2...
    saya kat sini baru belajar makan daging kambing... skrang dah tak pandang daging lembu.. mmg sedap, kan?

    ReplyDelete
  2. saya juga pernah terkena . bila berada di luar tetiba bateri camera kong . next time ensure bateri hpone n kamera tu full ... heheheee

    ReplyDelete
  3. ni pakej buffet lah kiranya yer... sesekali mcm ni terasa keseronokkannya kan.. sampai firas makan 2 pinggan yer...

    ReplyDelete
  4. wahhh part kambing tu mmg sy x tahan... ;)

    ReplyDelete
  5. bestnya berkumpul adik beradik..:)

    ReplyDelete
  6. seronoknya buka puasa ramai2... Ahlam pn dh lama xbrpeluang brbuka puasa dgn adik bradik n ipar duai yg ramai 2... sbb semua duk jauh2...huhuhu

    ReplyDelete
  7. berkumpul ramai ramai memang best. happy familly..

    done follow

    ReplyDelete
  8. ramai nyer...amboii allisya...berselera nmpk ;-)

    ReplyDelete
  9. Berselera betul dia makan. Hehe. Salam Ramadhan. :)

    ReplyDelete
  10. seronok bila tengok keluarga besar kumpul dan buka ramai2 macam ni sebab saya pun keluarga besar berbanding suami.
    aikk..kenapa tak pernah cuba makan daging kambing sebelum ni? takut bau ke takut darah naik?

    ReplyDelete
  11. seronok tau tengok family kumpul ramai2ni.. bahagia rasa... family sayani mmg payah nak berkumpul.. ni sebab excited nak balik raya sebab nak kumpul ramai2...
    Nampak cam menarikjer tempatni...

    ReplyDelete
  12. Senang keluar duit je kan NK... Tak yah nak masak bagai nk berjumpa adik breradik!

    ReplyDelete
  13. Makin rmai makin meriah kn...seronoknyer la leh brbuka rmai2 gini...leh rapatkn ukhwah scara xlgsung...hati pn enjoy;-)

    ReplyDelete
  14. adik beradik bila berkumpul macam ni mmg best..bagus sgt dpt jumpa yg laa dh tak jumpa..besar juga keluarganya!

    ReplyDelete
  15. Seronoknya dpt berbuka ramai2 ☺☺

    ReplyDelete
  16. berbuka kat luar ye? kalau sy tak la kot. unless husben ada sama tak apa la jgk.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...