Nuffnang Ads

Agoda Ads

Saturday, September 21, 2013

Terima Kasih Masya a.k.a Yana... :D

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Entri ini sepatutnya dipublish seminggu selepas raya, sebaik saya ambil sampul surat yang berisi brooch dan ucapan hari raya di Pejabat Pos, Ayer Keroh... Kiriman Masya a.k.a Yana (pemilik blog Kisah Hati) ni sampai seminggu sebelum raya kot... tapi saya dah pun berada di Gombak. So, balik dari Gombak la baru saya ambil kiriman ni.


Terima kasih buat Masya kerana sudi menghadiahkan saya brooch ini (saya antara 10 orang yang meninggalkan komen terbanyak di blog Masya ketika itu... sekarang nama saya tak muncul pun dalam list "suka komen" blog Masya... cepatlah selesai masalah laptop saya ni... :(  ).  


By the way, brooch ni pun dah beberapa kali saya dan Alisya pakai... (^_^) Nak-nak time rayakan?! Thanks Masya... Moga sentiasa sihat walafiat, murah rezeki dan dirahmati Allah... Amin... 

* * *
Berminat untuk menjana pendapatan dengan Tupperware Brands? 
Hubungi/SMS/Whatsapp Nora 0193441384 atau Kamarul 0126526556.


1 comment:

  1. tahniah.. alhamdulillah sampai dgn selamat ..... moga laptop cpt ok.. mintak baru agaknya, dah lama ni kdg kene format baru ok...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...