Nuffnang Ads

Agoda Ads

Tuesday, May 17, 2005

Selamat Hari Guru!!

Selamat Hari Guru buat semua guru2 di Malaysia...

Alhamdulillah dengan segala "bekal" dari para guru sekalian, saya berjaya sehingga ke peringkat ini... tanpa didikan, tanpa teguran... tanpa motivasi dari kalian... tak mungkin saya cukup kuat untuk menghadapi perjalanan hidup ini.

Terima kasih yang tidak terhingga buat guru2 di Sekolah Rendah Convent Sentul, Kuala Lumpur (1987 - 1992), Sekolah Menengah Convent Sentul, Kuala Lumpur (1993 - 1997)... & semua lecturer Masscomm UiTM, Shah Alam (xpecially journalism lecturer) (matriks & degree) (1998 - 2003)...

Semoga kalian halalkan segala ilmu yg telah kalian curahkan. Terima kasih yg tidak terhingga.. Semoga Allah memberkati kalian... Sayaangggg anda semua.....!! Selamat Hari Guru!!!!
http://cybergifs.com/flowers/blooming.gif

p/s: Selamat Hari Guru juga buat kawan baik org... Noor Zamzarina Zabidi... Cikgu Komputer & Maths kat Sekolah Menengah Bandar Baru Sentul... Semoga tabah & sabar mengajar anak2 murid yg "nakal" tu... :D

Tak lupa juga untuk lecturer yg paling sabar... Cik Zaridah Abdullah... Selamat Hari Guru... (kalau Cik Zaridah x lantik saya jadi class rep dulu... sure saya "pemalu" sampai skang :D) - semoga tabah belajar & menghadapi peperiksaan... saya doakan kejayaan Cik Zaridah... Semoga berjaya mendapat "kertas puaka" tu (scroll actually - "kertas puaka" tu istilah cik Zaridah)... bila agaknya kita boleh ketemu ek?!?

Terima kasih banyak2 atas segala ilmu yg dicurahkan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...