Nuffnang Ads

Agoda Ads

Wednesday, September 28, 2005

Seronok Borak Ngan Fizah.. :-)

Hari ni... lepas je meeting KRIS, saya ngan Fizah decide nak pi makan malam sesama... memula tu mmg ingat nak balik terus pas solat Maghrib... tapi bila tgk jam dah kui 8.00 pm saya pun setuju pi dinner ngan Fizah.. tu pun memandangkan perut pun dah lapo...

Kitaorg decide makan Rasa Ayamas kat South City Plaza.. (sebab Fizah ni mmg suke makan nasi ayam... dulu dia suke Chicken Rice Shop... tapi skang dah beralih ke Rasa Ayamas)..

Hari ni mmg rasa seronok sgt.. Mungkin sebab dah lama tak bercerita dengan Fizah... Macam2 topik yg kami borakkan... dr kui 8.30pm sampaila kui 10pm... tu pun kami perasan dah kui 10 bila pekeje kat Rasa Ayamas tu angkat kusi letak atas meja... then dtg kutip pinggan kami :-p Rasanya kalau Ayamas tu buka 24 jam, sure kami borak sampai pagi :-p

Mmg dah lama betul saya & Fizah tak makan bersama.. dulu... Masa saya di HQ, mmg byk masa kami spend bersama.. lebih2 lagi kalau Mira ada... Kami bertiga masuk ke MMSC di bawah MDC internship program. Fizah masuk awal 15 hari, manakala saya dan Mira masuk pada 16 April 2004... Satu department lak tuh.. tu yg rapat... mula renggang bila saya dipindahkan ke department lain dan Mira pula sambung study amik ACCA...

Skang pun Mira dah abis blaja... tu dok melangok la tu kat Ipoh :-p Lama betul tak jupe dia.. setahun dah rasanya... hm... hari tu dia call.. dpt la beborak ngan dia... tak la lama sgt... ye la... kang melambung lak bil tepon... InsyaAllah... kalau ada peluang, nak gak jupe dan beborak sakan ngan Fizah & Mira... InsyaAllah mungkin satu hari nanti... :-)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...