Nuffnang Ads

Agoda Ads

Monday, December 09, 2013

Sentuhan Hafiz Hamidun - Sinar Firman (Sout el-Etiqa)

Bismillahirrahmannirrahim 
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Saya baru tahu yang team nasyid adik bongsu saya jadi juara dalam Pertandingan Takaful Nasyid Ukhwah mewakili Maybank Etika, pada 20 November lalu. Wah, tahniah... tahniah!   >_< (kalau adik saya tak belanja makan malam Sabtu lepas sure sampai ke sudah saya tak tau...)

Lagu yang mereka nyanyikan ni adalah lagu baru ciptaan Hafiz Hamidun. Tak sangka Hafiz Hamidun nak kasi lagu baru kat team Maybank Etiqa. Kira rezeki lagu baru la ni... Alhamdulillah rezeki... Tahun lepas mereka dapat nombor 2, tahun ni JUARA!! Tahniah, tahniah...

 
  
Secara ringkasnya lagu Sinar Firman ini adalah lagu memuji keagungan Al-Quran yang diturunkan Allah kepada kita... Al-Quran lah petunjuk jalan hidup setiap insan, tanpa mukjizat ini, pasti kita dalam kesesatan... 

Ucapan tahniah dari Hafiz Hamidun buat Sout el-Etiqa melalui FBnya... 


Jom dengar lagu sentuhan Hafiz Hamidun... 



Nota kaki: Macam best je... Maybank Etiqa ni selalu ada aktiiviti untuk staff participate... Ada yang tanya adik saya yang mana satu... Adik saya yang main vocal...  

Entri berkaitan (Ashrap):
Saguhati Pun Tak Pe... 
Biarpun Mak Ayah Tiada, Kami Tetap Ziarah
Akhirnya Dapat Juga Rasa...
 
* * *

Berminat untuk menjana pendapatan dengan Tupperware Brands? 
Hubungi/SMS/Whatsapp Nora 0193441384 atau Kamarul 0126526556.


4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...