Nuffnang Ads

Agoda Ads

Tuesday, April 29, 2014

Pesta Buku Antarabangsa @ PWTC

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Alhamdulillah... Sabtu lepas dapat juga berkunjung ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur di PWTC... Kami ke sana dengan menaiki LRT je... So dah nama naik LRT, gamaknya tak la dapat nak beli buku banyak-banyak... :(( 

Ramainya la orang... Dan banyaknya la buku yang nak ditengok dan dibeli... Rasa macam tak puas pula membeli, sebab mana satu tangan nak pegang Alisya, satu tangan nak belek buku... Rasa macam nak pi lagi Ahad tu... Saya cakap pada encik hubby nak pergi lagi... dan minta ditinggalkan kat sana sementara dia jaga anak-anak di rumah... (tak de maknanya dia bagi... takut saya minta duit la tuh! hahaha :p )

Mana-mana booth yang saya berhenti kebanykkannya saya beli... Mana taknya diskaun tu... adeh... terpukau tau!! Sampai pada buku yang memang saya dah aim nak beli... tapi tak dapat beli sebab tangan kiri kanan dah penuh buku yang dibeli sepanjang menyinggah... Termasuklah belon-belon yang AF dapat sepanjang berada di sana memang tak muat tangan nak pegang... Harus diingat... Kita datang naik LRT!!

So, ni buku-buku yang sempat saya sambar sewaktu kunjungan Sabtu lalu... 
Buku ini untuk AF saya... Bagus juga untuk saya dan suami...
Jom hafaz surah! :D
Buku ni dikarang oleh Dr Zulkifli...panas-panas baru keluar dari oven...
Kalau siapa-siapa yang mengikuti "satu isu" beberapa minggu lepas,
mungkin familiar dengan nama Telaga Barahut ni...
Apa pun jom tambah ilmu dengan membaca dan berguru!
Sedang baca buku ni...
Nanti saya buat entri review bila dah habis baca...
InsyaAllah...
Isu-isu Al-Ustaz yang saya terlepas... termasuk isu baru...
Solusi, salah satu majalah kegemaran saya juga...


Buku aulad untuk Alisya dan Faris... yang dalam plastik tu 12 buah, setahun punya keluaran...
hehehe saya beli yang tahun 2012 punya... Bagus Aulad ni... ada doa, adab, Asma ul Husna, kisah Nabi, dan banyak aktiviti membaca dan mewarna...
Tiga buah buku ini encik hubby hadiahkan pada seorang rakan...
Moga buku ni bermanfaat buatnya...
So, inilah semuanya... Termasuk stationery AF dan coloring book untuk mereka...
dan barang-barang free...

Apapun terima kasihlah pada encik hubby yang sudi gak melayan saya yang nak sangat pergi Pesta Buku ni setelah beberapa tahun saya tak pergi... Mujur Ramlee Awang Murshid tak keluar buku baru... hahaha kalau tak lagi la lama saya kat situ dok beratur tunggu nak sign :p

Walaupun ada lagi buku yang saya tak dapat sambar... tak pe la... cari dalam MPHonline pula ada 20% diskaun... hahaha

* * *
Berminat untuk menjana pendapatan dengan Tupperware Brands? 
Hubungi/SMS/Whatsapp Nora 0193441384 atau Kamarul 0126526556.


21 comments:

  1. awat x cari sy kt booth ana muslim? sy ada kt situ

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh cari... tapi tak ketemu... hahaha... tau anies keje Ana Muslim... intai2 jugak...tp tak nampak anies pulak... Alisya siap beli macam2 kat Ana Muslim... Buku nota la, wallet la, nak tabung la (tapi tak beli)... siap beli cd Ana Muslim lagi... heheheh

      Delete
  2. Assalamualaikum kak, bestnya pergi pesta buku! jeles kita.. dah lama tak shopping buku ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa'alaikumsalam... mmg best la shopping buku.... weeee.. hehehe

      Delete
  3. Bunda dan anak2 pergi jugak ...kami pun naik LRT jer dari bandar tun razak...tak jumpa pun..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. la ye ke bunda? lain kali kena calling2 la... hihihi tapi org ramai betul hari tu kan bunda?

      Delete
  4. wah, banyaknya hasil rembatan…. happy reading yer NK… nanti kalau ada benda menarik, share2 la kat sini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah nur... tapi tgk org lain lagi la banyak borongnya... hahaha saya ni bila nak beli lagi... encik hubby dah berdehem... hahahah

      Delete
  5. jeles betul kalau orang pergi pesta buku ni. haishh. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tak payah jeles... takat kl je... kalau UK lain la :p

      Delete
  6. Memang rambang mata klo gi pesta buku.

    ReplyDelete
  7. ooo nora dh sampai yer...noe baru cadang nk g esok...

    ReplyDelete
  8. meriah rumah n minda dengan buku n ilmu..untunglah faris n aleesya..:)

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum puan nora... biasa saya kalau pergi pesta buku akan bawa beg troli yg bwk blk kg. Last weekend pun ada rasanya. Faizal mukhtar pun ada di sana.

    ReplyDelete
  10. eii seronoknya.. banyak buku beli. mesti geram tengok tengok kan

    ReplyDelete
  11. Kakak, zura hari tu pergi jugak. Banyak juga hasil tangkapan. Beli buku macam2 juga. Agak penuh jugaklah bonet kereta dengan buku2 dan majalah. Belum habis baca kesemua buku lagi. Zura borang buku pastyear exam SPM, PMR & UPSR utk semua subjek dan novel2 remaja utk anak2 buah. hehehe. tp ramai sangat orang kan kt PWTC ri tu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...