Nuffnang Ads

Agoda Ads

Tuesday, December 31, 2019

9 Jam Lagi #Flashsale Ebook Cikgu Fadli, RM50 Setiap Satu


#FLASHSALE ini akan tamat dalam masa lebih kurang 10 JAM SAHAJA LAGI. Dapatkan segera empat ebook Matematik daripada Cikgu Fadli dan team.

a) Marvel Maths (RM50) 
Nak menarik minat anak pada subjek Matematik, ini ebook sesuai untuk mereka. Ebook dimuatkan dengan 'tips dan trick', agar anak dapat menjawab soalan sepantas dua minit. Ebook ini menjadikan anak-anak seronok belajar Matematik dan tidak takut dengan nombor besar.

b) Modul Pantas Matematik (RM50) 
Nak anak kuasai pecahan, perpuluhan dan peratus, ini modul yang sangat baik untuk mereka. Ebook dimuatkan dengan video-video penerangan secara mudah tentang tiga topik di atas yang menjadi tunjang di dalam subjek Matematik. Latihan bersifat ansur maju juga disediakan bagi menguatkan asas pecahan, perpuluhan dan peratus anak-anak.

c) Sifirlicious (RM50) 
Nak anak mahir sifir, ini Ebook yang sesuai. Dimuatkan 9 teknik kuasai sifir dengan mudah selain teknik kuno hafalan. Anak yang tidak boleh menghafal sifir, boleh menggunakan teknik membina sifir.

Belian KOMBO untuk Sifirlicious dan Modul Pantas Matematik, HANYA RM95. Sangat-sangat berbaloi. Klik untuk belian kombo di sini.

Pecutan UPSR (RM50) 
Jika anak bakal duduki peperiksaan UPSR tahun 2020, ini ebook yang sangat berbaloi untuk dimiliki kerana dimuatkan segala 'tips and trick' menjawab Kertas 1 dan mencuri markah dalam Kertas 2. 

P/s : Semua ini Ebook dalam bentuk softcopy yang mengandungi video pengajaran dan latihan berkonsep ansur maju. Bukan buku fizikal, ia akan diemelkan kepada pembeli.

⛔ Harga asal setiap ebook adalah RM149 ⛔
Rugi sangat kalau tak grab sekarang.
Klik t.me/celikmatematik untuk dapatkan link pembelian.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...