Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Thursday, June 14, 2007

Jammed Lagi... Mama Letih...

hari ni mama smpi umah kul 8.15pm... masa kat opis tadi ujan... tapi mama nak blk gak kul 6pm tu sebab ingat nak pi tgk tok alang kat tawakal... mama tak ikut mrr2 pun, ikut hiway ke kl (nkve). jln nak masuk ke mrr2 tu jam.. tak bergerak dr lrt sg besi...

trafik lancar je smpi ke jln kuching... tapi bila nak masuk jln sentul dah tak bergerak... sejam lebih tak gerak. dgr radio kata kat kl ada banjir kilat... nasib baik dalam kete mmg ada biskut (mmg sejak ada baby lam peyut mama simpan stok makanan lam kete, sbb lapar tak tentu masa...). makin lama mama dah tak leh tahan... pala pun dah start pening... bdn pun dah bepeluh, rasa seram sejuk. kejap mama bukak tingkap... kejap mama bukak aircond... mama rasa nak pitam...

lama sgt dlm kete... mama rasa tak leh nak pi ziarah tok alang... rasa nak muntah.. pastu mama trs je blk umah. smpi2 umah je mama terus muntah... mmg mama tak leh tahan dok lama dlm jam... siap2 mandi.. solat sume... mama ngan baby tgk AQ... baby suke tgk AQ ngan cite Mari Mengaji... pas abis AQ mama trs tdoo... mlm ni mama tak dpt nak borak2 ngan baby... tak dpt nak baca buku cite kat baby sbb mama cakit pala... tapi mama still leh rasa baby tendang2 peyut mama... tapi mama betul2 letih... sorry baby... mama penat... zzzzz....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...