Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Saturday, December 01, 2012

Along TOP 3 Masterchef Malaysia!

Bismillahirahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah,

Wah... tersengih sakan bila diumumkan Along ke final Masterchef Malaysia musim kedua lantas "menyingkirkan" Etiqa... Oh ayat ni bukan tak suka Etiqa... cuma meluahkan rasa kagum apabila seorang remaja 18 tahun yang pernah tersingkir... dan kemudian diserapkan semula... tapi menunjukkan semangat untuk terus berjaya. Memang respect la...

Along akan berentap dengan Izyan dan Ah Hong sebentar lagi... Harap-harap ada peluang Along untuk menang RM100,000 tu... Amin... Chaiyok, chaiyok Along!!



Haih kagum betullah dengan budak ni...!! Moga-moga ada peluang Along jadi JUARA malam ni...!!



*** Sumber gambar: FB Masterchef Malaysia 


13 comments:

  1. Tu la kan memang tak sangka Etiqa kuar.. Along ni umpama Come back kid..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?! memang tak sangka along yang masuk final... memang tabik spring la... ^_^

      Delete
  2. remaja contohkan.. tak sangka dia boleh melangkah ke final.. cayalah Along!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?! mmg kagum la dengan semangat dia...

      Delete
  3. sy ms tau along ke final ni, dlm ati duk cakap, biarlah dia menag. hihii.. bkn pe, nampak dia sgt2 bersemangat...

    done nespray

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal.. masa dia masak pun... asik dok cakap... "ish.. ada harapan ni..." hehe

      Delete
  4. umu baru 18 kot.kagum tol. dia mmg pandai masak :)

    ReplyDelete
  5. wani lg suka kalu along menang hihi...tp dh rezeki izyan kan huhu

    done white.my & nespray

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul... tak de rezeki along... tak pe la... dia pun glamor dah lepas nie... heheh

      Delete
  6. Semangatnya patut dicontohi.. Along boleh pergi jauh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Nur-nba... umurnya masih muda... mmg banyak yang boleh dia lalui nanti...

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...