Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Tuesday, December 11, 2012

Batuk dan Demam Melanda...

Bismillahirahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah,

Untuk hampir seminggu ni saya hanya sempat blogwalking ke rumah rakan-rakan blogger yang singgah di blog saya ni... Kesian pula pada anda yang singgah... tapi tak de entri baru... Pun begitu baiknya anda sebab meninggalkan komen pada entri-entri lama saya... Terima kasih banyak-banyak... Saya sangat terharu...

Saya satu family dilanda batuk dan demam... mula-mula encik hubby yang kena demam dan batuk yang teruk... lepas tu Alisya pula... Demam Alisya menyebabkan malam kami tak lena 3-4 hari ni... sebab Alisya sering terjaga malam... Faris ada juga bunyi batuk-batuk lately... tapi macam tak teruk...

Mungkin juga sebab menjaga orang-orang yang tak berapa sihat ni... akhirnya saya pun batuk sama... tekak makin sakit... mata asyik berair... dalam keadaan ni apa je yang larat dibuat selain makan ubat dan tidur... Haih... makin banyaklah entri dalam draft yang tak tahu bila akan dipublish... 

Buat semua rakan bloggers, moga sentiasa berada dalam keadaan yang sihat walafiat... Jaga diri baik-baik ya... InsyaAllah bila ok sikit saya publish entri-entri dalam draft saya... Take care kawan-kawan... rindu anda semua... 


34 comments:

  1. skrg tak menetu jap panas jap hujan.
    jaga diri dan keluarga ;D

    ReplyDelete
  2. Kebetulan, di hujung tahun ni ramai yang tak sihat. Suami kakcik pun demam selsema dan dah dua hari bercuti sakit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la... betul... cuaca pun ye juga.. moga suami kak chik segera sembuh... amin...

      Delete
  3. Get well soon untuk akak and family ye..Banyak2 minum air masak tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks eleena.. tu la... kena minum banyak air suam...

      Delete
  4. Mungkin sebab cuaca sekarang kot sis. Get well soon

    ReplyDelete
  5. moga cepat sembuh ye kak...

    alisha dah baik demam tp selsema plak.. sy ni pun tgh selsema.. rs mcm nak demam plak sebab tekak dah mula perit + kepala dah pening...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... akak kalau selsema mmg sangat la tak tahan... huhuh

      Delete
  6. Sekarang ni cuaca tak menentu. Tengah hari panas, bila petang pulak hujan lebat. Penyak pun senang datang. Saya sendiri pun tengah flu sekarang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal... get well soon juga ye hazmin...

      Delete
  7. Mkn ubat n sleep well....supaya cpt sembuh! Excited k.ani bila tahu di org dkt pilah gak......hehehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kak ani... heheh tu la... sekampung kita ni.. heheh

      Delete
  8. Tengah batuk dan selsema gak ni huhu

    ReplyDelete
  9. semoga semuanya beransur sembuh...

    ReplyDelete
  10. Moga cepat sembuh, bawa-bawalah berehat.... salam kenal, follower 860

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih amie.... salam kenal... ^_^

      Delete
  11. Kesiannya Nora, moga cepat sembuh ye.

    ReplyDelete
  12. hi... aida terjah from blog intanBerlian.
    berminat nak follow sebab nora blogger melaka ekk?
    se negeri la kita :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks aida... sudi terjah blog ni... ha ah saya di ayer keroh, melaka... salam kenal aida... ^_^

      Delete
  13. assalamualaikum...
    sekarang ni musim lah agaknya..
    orang kata musim buah-buahan ni mmg musim demam, batuk, selsema.. jadi kenelah hati²... banyakkan minum air suam yer.. kami 3 beranak pun dah mule sakit tekak, anak saya jgn ckplah dah hilang suara.. batuk dan demam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumsalam... tu la.. mmg ramai yg batuk & demam... get well soon juga utk masya sefamily...

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...