Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Thursday, July 18, 2013

Barakallahufiq Adam Faris...

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,


Alhamdulillah, semalam hari lahir Adam Faris yang ke-6. Sekejapan masa berlalu... Pejam celik pejam celik... dah nak masuk darjah 1 dah tahun depan.

Pelatnya masih berbaki, 
Cakapnya pun adakalanya faham... adakalanya sukar dimengerti,
Esok lusa dah kena jaga diri sendiri,
Moga tabah hidup berdikari,
Pejam celik dah nak masuk sekolah tinggi,
Kemudian nak ke Universiti,
Moga dikurniakan Allah kesihatan diri,
Jangan lupa Mama dan Abah untuk dihormati,
Jangan sampai dah belajar tinggi,
Terlupa asal usul diri,
Moga menjadi anak yang cemerlang dunia dan akhirat nanti... 

In sya Allah...
Sesungguhnya aku bersyukur padaMu, ya Allah dengan kurniaan ini... Amin...

* * *

Tupperware Kiyter sedang merekrut ahli baru dalam team kami. 
Nikmati diskaun sehingga 25%-30% sebagai ahli  
(atas barangan Tupperware (25%), NatureCare, Nutrimetics, TupperClean) 
dengan yuran keahlian hanya RM70.00
Juga nikmati pelbagai lagi keistimewaan lain.

Call/SMS/Whatsapp: Nora: 0193441384 / Kamarul: 012-6526556
Jom Sertai Kami! ^_^

24 comments:

  1. HAPPY BELATED BIRTHDAY ADAM FARIS ;-)

    ReplyDelete
  2. wahhh, sanah helwah ya Adam Faris :)

    ReplyDelete
  3. Sanah Helwah Adam Faris..moga membesar jd anak soleh

    ReplyDelete
  4. Happy birthday to Faris.... moga terus membesar dengan sihat dan bijak :)
    Budak lelaki agak lambat sikit dari segi speech... Irfan pun masih lagi cakap tak berapa betul... kadang2 siap gagap2 lagi... mungkin dia confius sbb kena belajar dua bahasa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin... tq auntie nur... hehehe mungkin la kot anak lelaki lmbt sikit bercakap...

      Delete
  5. inshaa Allah ... aaamin . Happy birthday Faris ...

    ReplyDelete
  6. Dah besar dah.... Mesti tak sabar nk ke sekolah tu Ni hehe
    hepy Bezday Adam Faris

    ReplyDelete
  7. Heppi birthday adam faris moga panjang umur murah rezeki sentiasa sihat bila besar nanti moga jadi anak yang soleh ....

    ololo maner gigi depan tu...

    ReplyDelete
  8. Faris dh besar...moga jd ank soleh yek...

    Psst;pndai mama faris ni berkata2...sedap plk baca bait2 indah akak tujukn utk faris tu:-)

    ReplyDelete
  9. selamat hari jadi faris.. moga menjadi anak yg bijak dan soleh.. amin :)

    ReplyDelete
  10. adamfaris ni sebaya aiman mukhlis..tp nmpk giginya dh byk melopong kt depan..baguslah gigi kekal dh byk tumbuh.aiman baru dua batang..

    selamat hari lahir AF

    ReplyDelete
  11. Happy belated birthday Adam Faris. Smoga membesar sebagai anak yg soleh.

    ReplyDelete
  12. Happy belated birthday buat Adam Farish..
    moga membesar dgn sihat & bijak..panjang umur, murah rezeki..amin! :)

    ReplyDelete
  13. dah 6 tahun. dah besar rupanya.

    ReplyDelete
  14. selamat ulang tahun buat AF yea....ehemmmmmehemmmm...same pulak tarikh dgn hubby cikkk

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...