Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Monday, July 01, 2013

Hujan Rahmat...

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Alhamdulillah... Hujan lebat di bumi Hang Tuah, setelah sekian lama ia tak singgah... Syukur padaMu ya Allah... Moga dengan kehadirannya, dapat menggantikan udara yang tidak sihat kepada udara yang lebih segar... Dan moga tanaman pun tumbuh dengan baik serta membuahkan hasil... Amin...

Depan
Belakang

* * *
Tupperware Kiyter sedang merekrut ahli baru dalam team kami. 
Nikmati diskaun sehingga 25%-30% sebagai ahli  
(atas barangan Tupperware (25%), NatureCare, Nutrimetics, TupperClean) 
dengan yuran keahlian hanya RM70.00
Juga nikmati pelbagai lagi keistimewaan lain.

Call/SMS/Whatsapp: Nora: 0193441384 / Kamarul: 012-6526556
Jom Sertai Kami! ^_^

15 comments:

  1. SP tadi hujan lebat tapi sekejap sgt tak smp 5minit pun..tp kat sini selalu gak hujan..jerebu pun tak teruk

    ReplyDelete
  2. memang syukur sangat2 bila hujan....
    jerebu pun hilang...
    cocer pun sejuk jadiknya...

    ReplyDelete
  3. Lega nak bernafas pun rasa freshlah sikit kan..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. jerebu pun hilang dibawa air hujan :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. Kat sinipun hujan jugak.. Cuma bila hujan disertai dengan petir + kilat + guruh + ribut tu yang jadi risau + cuak + takut tu makin menjadi-jadi..

    Setiap kali hujan lebat dengan angin yang kuat, bumbung zink kat rumah ni berdentang-denting macam nak tercabut je bunyi dia.. huhuhu..

    ReplyDelete
  6. Heheh...ada mamarazzi tengah mengintai rupanya...

    ReplyDelete
  7. Salam perkenalan :) Ros follow sini, #1004..
    Alhamdulillah,, hujan.. berkuranglah cuaca jerebu.. rasa segar je udara :)

    ReplyDelete
  8. bila hujan ni sejuk sikitkan...

    ReplyDelete
  9. best...Indonesia pun mintak2 hujan

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah, kurang sikit jerebu kan..
    Melaka cantik!!

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah. Di sini juga hujan dah mula turun selepas beberapa minggu cuaca panas dan kering..

    ReplyDelete
  12. kat kajang ni semalam ujan...ujan rahmat...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...