Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Sunday, December 02, 2012

Izyan Juara Masterchef Musim Kedua!

Bismillahirahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah,

Berakhir sudah rancangan Masterchef Malaysia musim kedua... Seperti yang dijangka Izyan adalah juaranya... Tahniah buat Izyan... (^_^) Begitu juga buat Along dan Ah Hong... (walaupun jauh di sudut hati... sangat mengharapkan Along yang menang... hahaha




Tahniah, tahniah, tahniah Izyan...!! Moga selepas ni dapat kembangkan lagi nama Malaysia di mata dunia, seperti mana Juara Masterchef Malaysia Pertama, Dr Ezani! Good luck Izyan! 

Psst: Finalist Masterchef Malaysia Kedua ni diadili oleh 15 orang chef terkemuka di Malaysia... So kita memang tak boleh nak pertikaikan keputusan juri... Janganlah sebab tak suka Izyan, kita rasa juri tak adil dan pilih kasih... Itu rezeki dia... Kita kena terima... (^_^)Y

*** Sumber gambar: FB Masterchef Malaysia




34 comments:

  1. ye tahniah untuk izyan..dalam kelam kabut dia selama ni menang juga...tahniah IZYAN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah kan... sokmo kelam kabut dia tu... tapi dah rezeki... tak kemana... hehe

      Delete
  2. Replies
    1. tahniah... tahniah.. tahniah... ^_^

      Delete
    2. tapi kali ni tak suka sangat sebab ada artis jemputan.. saya nak tengok dorang kalut masak bukan menyanyi huhuhu

      Delete
    3. tu la pasal... mungkin konon nak buat kelainan kot :p

      Delete
  3. tahniah untu izyan

    walaupun berharap along yg menang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi tu la... ramai juga org yang mengharap along menang rupanya...

      Delete
  4. tahniah utk izyan.. samalah kak, saya pun harap along yg menang.. hahahha

    *done maxis n white.my

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tak pe la... along tetap TOP 3 hebat tu.!!

      Delete
  5. tahniah .. muka mcm pemenang yg 1st kan ..

    ReplyDelete
  6. wani lg suka klu along yg menang..tp xder rezeki dia kan...rezeki izyan tu

    done maxis broadband n colgate

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... akak pun harap along yang menang...

      Delete
  7. Tahniah buat Izyan.. Selayaknya dia jadi juara..

    Nur kadang2 mengikuti juga rancangan MCM2 ni.. Moga Along dapat kembangkan lagi bakatnya.. Memang dia nampak sangat bersungguh2 walaupun umur baru 18 tahun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu... along muda lagi... insyaAllah byk lagi peluang untuk dia...

      Delete
  8. tahniah buat izyan..
    semakin ramai chef wanita diiktiraf..alhamdulillah..

    tak tengok langsung musim kedua sbb dah tak langgan astro..
    musim penah tengok sampai habis.. ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... tahniah izyan... oo bagus gak tak de astro... hihhi mahal gak membayarnya... haih!

      Delete
  9. Saya suke Izyan..Memang dah target dari tengah musim lagi yang dia akan menang..Yay and Congratz Izyan!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo tekaan yang tepat ya.. peminat izyan la ni.. heheh

      Delete
  10. Yelh k.ani ingat pn along yg menang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?! ramai yang ingat along yang menang... hm... bukan rezeki dia...

      Delete
  11. Muda2 dah pandai masak, tak mcm saya ni, nak kata jelous kat orang pandai masak, jelous gak lah, tapi malas tul nak tambah skill memasak tu. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?!? heheh tak pe la... bila ada masa tu try je la campak2 dalam kuali... mana tau boleh keluar dengan resipi baru.. heheheh

      Delete
    2. Mana tau kn rupanya ada bakat terpendam.. Haha.. Dlm angan lh ni.

      Delete
    3. hahaha tak pe kalau berangan pun.. mana tau jadi kenyataan heheh

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...