Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Monday, July 20, 2009

Kenapa la agaknya?

Sejak kebelakangan ni... pala asik berdenyut jek... kalau lepas tgh ari mesti rasa tak boleh nak tahan... kadang tu smpi muntah2.... Jumaat aritu, mmg tak boleh nak bukak mata langsung... rasa sume menda pun berpusing... dah la masa tu ke umah kak na... tak masuk umah dia pun... muntah2 kat luar umah... perut rasa mulas... bergelombang.... adoi la... tak tau la nape...

risau gak.. maklum la... H1N1 kan boleh dgn mudah berjangkit melalui udara... ada jek kawan2 kat opis ni yg baru balik dari bercuti... baik dalam mahupun luar negara.... bukan la kata depa bawa virus... cuma kita jadi curious... "H1N1 ke aku ni..?"

ha... ada gak yg ckp mungkin peknen... (ahh sudah.. kalau korang nak tau.. department ni... sume tgh peknen... kecuali org!! Aiyok... tu pun penyakit berjangkit gak tuh...) tapi tak pe.. rasanya barisan pertahanan masih kuat... (selagi ada maisara, farah dan ita (anak2 dara kat sods ni) yg memisahkan org dengan mereka2 yg peknen... insyaAllah... hahahaha)

hm... tak de lak pi cek... tapi rasanya bukan peknen kot... (tapi kalau ada pun... alhamdulillah...) takat ni org bertahan jek... telan panadol....

3 comments:

  1. sAlam madam..
    madam..windU... heee...
    madam, sy rase kan, baek madam g check.. dah ade tande2 tue.. huhuuhh..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. kalau peknen tak pe... takut H1N1 jek... huhuhuh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...