Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, December 24, 2014

Sana Sini Kotak!

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,


Masih berbaki beberapa hari di bumi Hang Tuah. Bertungkus lumus membungkus semua barang yang akan diangkut ke Gombak. Moga Allah permudahkan segala urusan. Amin...

Kebetulan di Melaka ada buat kutipan/sumbangan oleh para sukarelawan untuk mangsa banjir di negeri-negeri Pantai Timur. Maka saya asingkan semua baju yang masih elok... Sayang sebenarnya... Tapi sebab saya pun jarang pakai, dan terpaksa limitkan barang untuk berpindah ni... so rasanya better saya berikan kepada mereka yang memerlukan...

Moga bantuan saya yang sedikit ni dapat meringankan beban mangsa-mangsa banjir. Sedih sangat tengok mereka... Terutamanya anak-anak kecil dan orang tua. Jangan berhenti berdoa... bantulah sehabis daya... Moga Allah sentiasa melindungi mereka...

Kepada yang sudi singgah ke blog ini, terima kasih banyak-banyak... Nanti dah reda mengemas di Gombak, saya akan buat kunjungan balas... Jangan serik menyinggah kalau tiada entri terbaru yea...!

Moga rakan-rakan blogger sentiasa dalam keadaan sihat walafiat dan sentiasa dalam kasih sayang Allah. Amin.

9 comments:

  1. ni kisahnya dah dapat rumah lah yer... masuk rumah baru jangan lupa buat yg patut... takut penghuni lama tak berapa suka...

    ReplyDelete
  2. Selamat mengemas..
    moga mangsa banjir terus tabah hadapi ujian

    ReplyDelete
  3. nak pindah rumah mmg penat masukkan dalam kotak...
    dah pindah karang penat plak nak kuarkan dr kotak...
    hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pindah rumah memang meletihkan setuju

      Delete
  4. Salam. Hee selamat tahun baru.

    ReplyDelete
  5. dah dapat dahlah ye beli rumah tu?
    moga segalanya dipermudahkan buat akak dan keluarga
    tulah kan kesian buat yang terlibat
    berat mata memandang, berat lagi bahu memikul

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...