Nuffnang Ads

Bookcafe (^_^)

Agoda Ads

Tuesday, November 26, 2019

Mocha Hazel dan Kurma Delima Hazel, Minuman Enak Seisi Keluarga

Menikmati secangkir Mocha Hazel ketika hujan lebat petang semalam, memang mengasyikkan. Sekali sekala melayan tekak tak apakan... 😅 

Jika anda peminat kacang hazel, kopi dan koko dalam masa yang sama, memang layan sangat minum ni. Rasa segar, aktif dan laju je bila berfikir. 

Eh, Kurma Delima Hazel pun sedap tau rasanya. Kira kacang hazel ni, 'hero'lah dalam kedua-dua minuman ni.


Minuman ini digabungkan bersama kacang hazel bagi memaksimumkan khasiat yang terdapat di dalamnya.

Seperti kekacang lain, kacang hazel juga mempunyai manfaat yang banyak, antaranya menbantu:
  1. meningkatkan metabolisma badan
  2. mengatasi masalah alergi
  3. menstabilkan tahap kolestrol badan
  4. menyihatkan kulit, rambut dan kuku 
  5. berfungsi sebagai sumber makanan berprotein tinggi.
Mocha Hazel dan Kurma Delima Hazel ini mengandungi bahan-bahan semulajadi terpilih dan hanya menggunakan 60% pemanis stevia serta 40% gula perang. 


Rasanya yang berkrim, enak dan berkhasiat, dipaketkan kecil supaya mudah dibawa kemana-mana. Cara menyediakannya pun mudah sangat, semudah menambah air panas saja.

Antara fungsi dan kelebihan Mocha Hazel dan Kurma Delima Hazel ini, adalah:
☕ sebagai ikhtiar hamil
☕ membantu meningkatkan kesuburan
☕ membantu menambah susu badan
☕ membantu merawat sembelit ketika hamil dan berpantang
☕ membantu menyeimbangkan hormon dalam badan
☕ membantu melembapkan kulit wajah
☕ memperlahankan proses penuaan


Ia dijual dengan harga seperti berikut:
1 unit RM46/RM50 + postage RM9
2 unit RM90/RM95 & percuma pengeposan.

Jika anda berminat untuk tampil sihat dan menambah duit poket, bolehlah mendaftar untuk menjadi ejen setempat atau menjadi dropship Cikgu Feeda.

Cikgu Feeda sedia memberikan konsultasi dan maklumat lanjut tentang produk atau menjadi sebahagian daripada team Cikgu Feeda sebagai ejen mahupun dropship.

IG: susu kambing Rayyan Ampang
Nombor telefon: 011-10824656

4 comments:

  1. mesti sedap dia punya bau nih.... mocha tu dah la bau dia semerbak harum

    ReplyDelete
  2. Wah saya peminat kopi. Macam menarik gabungkan dengan jacang hazel.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...