Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, July 20, 2005

Kunjungan Kali Ke-2 Ke Rumah Kak Dilla

Semalam kami sekali lagi ke rumah kak Dilla utk melihat kucing2nya... Kebetulan kak ayu bersedia utk adopt Teffy (kucing yg dikatakan mengalami masalah "selsema" yg trk!) ... Mmg kesian tgk keadaan Teffy yg sakit tu... tapi bagus la kak ayu bersedia tuk jaga... sekurang2nya ada perhatian yg diberikan kepada Teffy... Maklum la... diri sendiri mmg x penah jaga kucing.. so x pandai nak bg "kasih sayang" kat kucing2 tu... Apa pun diharapkan Teffy akan sihat bila dah berpindah environment nie...

Btw, sesampai je kat umah tu...terus serbu anak2 kucing yg comel2 tu... hm... dah berkurangan pun... dimaklumkan... ada 2/3 ekor kucing yg telah dibeli org lain... Frust jugak sebab salah satu tu saya berkenan... (walaupun tak pandai jaga kucing :-p) Good for them actually.. sebab kecik2 ni bertukar environment dan mungkin akan dijaga dengan lebih rapi... InsyaAllah...

LOOK AT THEM!! :-)
Dorang ni mmg pantang nampak camera...
sume akan tunjukkan pose yg memacam :-p











No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...