Nuffnang Ads

Agoda Ads

Wednesday, February 20, 2019

Pre-order: Mama, Kopi & Wi-Fi

Pre-order: Mama, Kopi & Wi-Fi | Saya sebenarnya segan nak promosi buku kolaborasi pertama saya. Bukan apa, saya cuma tulis lima anekdot dalam buku tersebut, di samping 21 lagi penulis hebat di dalamnya.


Tapi bila lihat sambutan yang sangat menggalakkan daripada rakan-rakan, saya rasa sangat terharu.

Ada yang saya bagi diskaun, tetap bayar penuh sebab menghargai usaha saya bersama 21 penulis lain dalam menyiapkan naskah Mama, Kopi & Wi-Fi.


Subhanallah, terima kasih banyak-banyak, moga Allah berikan kesihatan yang baik dan sentiasa melimpahkan rezeki buat kamu.

Tak sangka juga, rupanya saya ada beberapa orang 'silent reader' yang mengikuti setiap perkongsian saya, baik di blog mahupun di Facebook. Sungguh, saya sangat terharu!


Moga apa jua perkongsian saya, di 'platform' mana sekalipun, memberi manfaat kepada pembacanya.

Jika masih ada lagi 'silent reader' saya di sini, saya doakan kalian sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah.

Ada juga di kalangan pembeli buku kami, yang saya tak kenal langsung, tapi tetap sudi 'support' dan membeli buku kami. Semoga Allah sentiasa permudahkan segala urusan kalian.


Disebabkan urusan promosi dan 'marketing' buku jadi tanggungjawab penulis, sekali lagi saya mewar-warkan, buku kami bertajuk "Mama, Kopi dan Wi-Fi" telah dibuka untuk 'pre-order' dengan harga RM19 senaskah (tambahan RM8 untuk kos pos Semenanjung Malaysia).

Harga ini adalah istimewa untuk 20 orang pembeli terawal. Klik link untuk tempahan http://www.wasap.my/60193441384

Nora Karim
Terharu sungguh dengan sokongan kalian. Terima kasih banyak-banyak.

6 comments:

  1. menarik tuh, teringin jgk nk baca buku tuh

    ReplyDelete
  2. masya Allah...alhamdulillah, tumpang bangga dengan terhasilnya buku ni...tahniah!

    ReplyDelete
  3. wahhhh tahniah kak! nnt ada jual kt KLIBF x?

    ReplyDelete
  4. Tahniah NK....Terasa tak sia sia menuliskan bila dapat sambutan mcm ni. Terharu pun ada jugak pastinya. Moga NK terus suksess ye

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...