Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, January 30, 2008

Kesian Pengasuh Faris...



Bismillahirahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah,

Hari ni saya hantar Faris macam biasa kat rumah pengasuh... sesampai je... pengasuh Faris kata, "nanti rindulah nenek kat dia ni..." (sambil dukung & cium pipi Faris... Faris cam biasa tersengih-sengih... saya pun hanya mampu sengih je...)

"15 Februari ni hari jadi makcik... tapi Adam last day datang sini...," sambung makcik tu sambil bergenang air mata dia... sambil tu dia cium Faris lagi... Saya tak boleh nak cakap apa?! Terkedu sekejap...

Lepas tu saya cakap la.. nanti kalau balik KL... Saya akan bawa Faris singgah tengok dia... Kesian la pula... maklum la... dah sayang...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...