Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, September 21, 2016

Wordless Wednesday #63

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,



Agak-agak berapa ringgit Nasi Ayam dan Bihun Sup di tempat anda? Saya sampai ke malam ni musykil dengan jumlah yang saya bayar tadi.


* Tak berapa sihat, maka dapur pun tak berasap... pakat beli je la...

23 comments:

  1. nasi ayam di penang standard RM 5 bihun sup RM 4-5
    semoga kembali sembuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun rasa akan bayar dalam RM10 je tadi tapi penjual beri total RM12... blur sekejap... tapi saya bayar je... akibatnya saya terpikir-pikir sampai sekarang! 😂

      Delete
    2. Saya pun rasa akan bayar dalam RM10 je tadi tapi penjual beri total RM12... blur sekejap... tapi saya bayar je... akibatnya saya terpikir-pikir sampai sekarang! 😂

      Delete
    3. tak apa lah kak anggap sedekah ja...macam saya makan baru ni di Kuala terengganu kedai berdekatan pantai batu buruk...nasi goreng cecah RM7 perghhh...rasa dan servis sangat teruk...takpalah rezeki mereka

      Delete
  2. sedapnya nasi ayam..kalau tnya pasal harga rasanya dalam 10 ringgit kot 2 tuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan?! RM10 kan? Tapi tadi peniaga totalkan RM12

      Delete
    2. Kan?! RM10 kan? Tapi tadi peniaga totalkan RM12

      Delete
  3. dalam 9-10 hengget je
    nasi 5
    bihun sup 4

    ReplyDelete
  4. Yalah mungkin dalam RM 10...tapi kalau RM 12 pun mungkin juga sebab kat tempat akak ni makanan dijual biasa nya dah RM 6.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahainya lah sekarang kan? Kalau padan dengan banyak dan sedap... oklah...

      Delete
    2. Mahainya lah sekarang kan? Kalau padan dengan banyak dan sedap... oklah...

      Delete
  5. MAHAL SGT TU KAK RASA...MOGA CPT SEMBUH NORA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan kak?!

      Amin... terima kasih kak... 😘

      Delete
  6. Dah beli dah bayar apa nak dikira soru ajelah..anggap je rezeki si penjual.haha

    ReplyDelete
  7. Serba serbi mahal sekarang ni NK...mau Rm 10 henggit kot.....
    Demam ke? Mengandung kot hihi

    ReplyDelete
  8. Kalau di pasar malam tempat saya, bihun sup tu RM4 aje. Nasi ayam mungkinlah dalam RM5 atau RM6.

    ReplyDelete
  9. area sy dh nk dkt RM6 tp sedapnya mmmmm ke laut ;-(

    ReplyDelete
  10. berapa ringgit kena?
    kat tempat saya standard dalam rm5 macam tu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...