Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, September 14, 2016

Wordless Wednesday #62

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Sekali sekala keluar dari rutin kehidupan biasa. Maka akan dapatlah menikmati keindahan yang jarang-jarang sekali kita dapat tengok. Sebab tu orang kata, sekali sekala apabila kita rasa tertekan, maka berjalanlah di bumi Allah yang luas, insyaAllah kita akan temui kedamaian... (^_^)

Sunset, di Kuala Perlis. 



8 comments:

  1. Pi mana tu NK? Terlepas ke seberang ke tidak?

    Mmg best berjalan jalan kan NK. Tak payah masak, tido hotel, makan luar hihi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni kat Kuala Perlis... tak pi seberang pun Okje... situ2 je la... part dok hotel, tak yah masak memang best la... hahaha

      Delete
  2. Betul tu... tak perlu pergi jauh pun... pergi lah ketempat2 yang jarang kita pergi.. kalu mampu dan ada kudratlah..seperti pantai..melihat laut saujana mata memandang.. atau melihat gunung ganang dan kawasan/taman yang menghijau dan warna warni bunga2an... akan ada ketenangan dengan Alam Ciptaan Allah..

    ReplyDelete
  3. Indahnya! Memang amat menenangkan! :)

    ReplyDelete
  4. Wah travel ke utara rupanya..awat tak mai singgah sg petani.dekat dah ni.hehe

    ReplyDelete
  5. Memang betul tu, Nora. Kalau kita stress, marilah berjalan melihat keindahan bumi Allah ni. Hilang segala masalah. Tenang rasa fikiran bila tengok ciptaan Allah yang indah-indah belaka ni.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...