Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Tuesday, August 23, 2005

Selamat Pengantin Baru...

Tahniah buat Nasran dan Noor Asiah, yang selamat bersanding pada 21 Ogos 2005 (Ahad)... (akad nikah berlangsung hari sebelumnya, 20 ogos 2005-Sabtu di Masjid As-Syakirin, Gombak). Selamat Pengantin Baru buat kedua2nya... Semoga ikatan yang kalian bina ini akan berkekalan sehingga ke anak cucu. Tahniah sekali lagi...




Tahniah juga kepada Sarah dan Ejai, yang majlisnya juga berlangsung semalam... Sori kami tak dpt dtg... apa pun, Selamat Pengantin Baru... Semoga sentiasa berbahagia.. :-)

Tak lupa juga kepada Nani dan Alfi yg majlisnya berlangsung pada 20 Ogos 2005... Sori jugak kami tak dpt nak pi sebab jauh sgt... Penang ttuu.... apa pun hanya doa kami bersama kalian di sana... insyaAllah kalau buat majlis kat KL, kami akan pi... Selamat Pengantin Baru... Tahniah... :-)

3 comments:

  1. Macam kenal je pengantin yang tengan sanding tuh...

    ReplyDelete
  2. Kenal kot :-D... yg laki tu budak masscomm amik adverd... mungkin gak anak murid... hehehe..

    dah balik dr indonesia?

    ReplyDelete
  3. Pi pada 5,6 & 7 Ogos (3 hari je).. dah lamapun balik. Pening dengan assignment dan mid-term exam..

    Pasal gambor pengantin tu.. rasanya betul la.. bekas anak murid tapi tak ingat nama je..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...