Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Monday, November 26, 2007

Yey, Dah Boleh Meniarap!

Bismillahirahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah,

Yey, Sabtu Ahad lepas... Faris galak meniarap...! Bila dia berjaya pusing... dia mula la panggil orang... suruh tengok dia meniarap la tu... First time Faris niarap sebenarnya masa hari Deepavali hari tu (9 November)... tapi dua kali je dia niarap... lepas tu dia tak nak dah.. Asyik nak berdukung je... Lagipun Mak Ngah dia tu, suka dukung dia... Pantang bunyi "ek" sikit.. terus je dia angkat.. tu yang macam naik lemak tuh... tapi Sabtu hari tu, Faris macam rimas didukung... bila letak.. dia terus bergolek.. kelakar pun ada...

Gambar-gambar ni tak berapa clear sebab sempat capai kamera phone je...

Berusaha...
Dan lagi...
Dan lagi.. heheh
Yey, dah boleh meniarap...
Dah penat meniarap... terus tertidur...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...