Nuffnang Ads

Agoda Ads

Friday, January 20, 2012

Hasil Kreatif... :-)


Bismillahirrahmannirrahim…
Assalamualaikum & salam ziarah,


Hi bloggers!! Semoga anda semua dilindungi oleh Allah s.w.t. Ok, cuba tengok gambar kat atas tu… Amacam, boleh tak hasil creative di atas tu dijadikan side income untuk saya yang tak bekerja ni?? Hah, boleh?! Ye ke ni?! Anda nak tempah?? Hahaha... :p Tak de la saya just nak share hasil kreatif Faris yang pertama...  Ini adalah salah satu aktiviti di taska Faris... 

Ooo saya rasa mereka cuma diajar cara memasukkan straw dan kepingan kertas (yang telah dibentukkan seperti bintang, empat segi, bunga dan love) ke dalam tali... (kalau budak-budak ni yang potong kertas tu... abis la agaknya... tapi saya tengok potongan kertas tu kemas je... mesti cikgu yang buat... :p)

Saya rasa Faris suka buat benda tu... sebab masa saya keluarkan 'rantai' tu dari beg sekolah dia... dia sibuk kata benda tu dia yang buat... (takkan la Alisya pulakkan? :P )  

Anyway, perkembangan belajar Faris sepanjang minggu ni nampak agak memberangsangkan... Moga Faris mudah menerima apa juga ilmu yang cikgu berikan... Amin... :-) 

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...