Nuffnang Ads

Agoda Ads

Wednesday, October 24, 2007

Faris Selsema...



Bismillahirahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah,

Kesian anak mama ni... Selsema pula... Badan dia pun kejap panas.. kejap sejuk... Semalam saya dengan Encik hubby bawa Faris pergi klinik... doktor kata Faris tak demam... cuma selsema sikit... tu pun doktor kata tak de apa-apa... sebab hidung Faris tak tersumbat...

Hari ni saya pun MC... pagi ni bangun... Saya pun selsema & demam... Kesian dekat saya juga... tapi lagi kesian pada Faris... sebab dia asyik tidur je... letih makan ubat kot... dia bangun masa nak susu je... selain dari tu... dia tidur je...

Gambar ni saya ambil masa di klinik... Faris tidur je... dia nampak letih sangat... Get well soon baby...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...