Nuffnang Ads

Kuih Raya! (^_^)

Agoda Ads

Monday, September 26, 2005

Tahniah Mel, Fida dan Adi



Gambar kiri: Dr Kiri Mel, Fida & Adi.
Gambar kanan: Mel menerima Diplomanya...

Alhamdulillah pagi tadi Mel, Fida dan Adi (bekas pelajar ITTAR) telahpun selamat menggenggam Diploma Multimedia masing2... Tahniah... dah konvo pun adik2 akak ni.. :-p Konvo kat Stadium Putra lak tu.. waa..mesti meriah...

Maklumla dah lbh 3 tahun belajar... tentulah hari ni hari yang menggembirakan, betul tak?! Penat tu blaja 3 tahun kan.. kan.. kan?!? (tak pe la.. akak dulu pun 5 tahun gak blaja!! uish letih woo, tapi bila dah pegang scroll... hm.. rasa rindu lak nak blaja lagi).

Anyway, ape pun perancangan korang pas ni akak doakan korang berjaya... Kalau plan nak keje pas nie... sediakan diri korang sebaik mungkin... maklum la nak keje bawah org nie.. mental kena kuat... lain la kalau bekeje sendiri... apa pun... segala pengalaman kat ITTAR, pengalaman masa praktikal kat MMSC dan pengalaman2 korang yg lain... gunakan sebaik mungkin. InsyaAllah korang akan berjaya...

Kuatkan semangat untuk tempuhi alam pekerjaan korang nanti.. ;-) Good Luck!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...