Nuffnang Ads

Agoda Ads

Sunday, October 30, 2005

Salam Aidilfitri

Alhamdulillah, tidak lama lagi kita akan menyambut kehadiran Syawal nan mulia.

Sempena bulan baik ini, saya ingin memohon maaf kepada semua yang mengenali diri saya...

Mohon maaf atas keterlanjuran bahasa, perlakuan @ sebarang kesalahan yang mungkin menyebabkan kalian tersinggung, terasa hati, termenyampah, termeluat & semua yang "ter" la... Mungkin saya tak perasan/tak sengaja melakukannya.

Bagi mereka yang pernah belanja makan.. belanja minum... Terima kasih saya ucapkan & mohon dihalalkan semuanya..

Pada cikgu2, lecturer2, kengkawan yang banyak membantu saya dalam pelbagai bidang/perkara, saya mohon halalkan segala ilmu/nasihat yang dicurahkan. Sesungguhnya saya tidak termampu nak membalasnya.. InsyaAllah, Allah akan membalas segala kebaikan kalian.

Pada mereka yang akan pulang ke kampung... Selamat pulang ke kampung. Semoga perjalanan kalian tidak terganggu dengan perkara2 yang tidak diingini... Semoga selamat pergi & selamat kembali...

Pada semua...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1426H
&
MAAF ZAHIR & BATIN..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...