Nuffnang Ads

Agoda Ads

Monday, October 03, 2005

Bila Anak2 Sedara Cite Pasal Bola....



Gmbr kiri diambil dari Utusan Online..
Gmbr kanan: Anak2 Sedara, dr kiri Angah (Zaidan), Aizad dan Kandar.

Demam Piala Malaysia dah berakhir... Abis je bola.. terus si angah ngan Kandar perli Aizad yang kalah (sebab Aizad sorang je kat umah ni yang sokong Perlis...) Angah ngan Kandar sokong Selangor... Aizad tak puas hati terus kata Selangor main tipu... (ye la mana nak tahan kena perli sengsorang :p) Siap ckp pasal rasuah sume... Fuh.. hebat gak dorang nie berdebat pasal bola... :

Aizad Menulis:
Perlis dikalahlah semalam tension betul. Semalam bambang pamungkas menjaringkan 3 gol dan yusri cuba menjaringkan bola tetapi tidak gol. Minit ke 16 bambang pamungkas mejaringkan gol. Ele aboy memberikan bola kepada bambang lalu bambang menanduk lalu GGGOOOLLLL. Minit ke 86 Ele aboy memberikan bola kepada bambang lalu bambang menanduk lalu GGGGGOOOOOLLLLL. Minit ke 97 syukri memberikan bola kepada bambang lalu bambang menahan bola ketika berebut dengan azizi lalu GGGGGOOOOOLLLLL. SELANGOR telah memenagi sebuah PIALA iaitu PIALA MALAYSIA. Tension... tension...

ZaidanMenulis:
Semalam Selangor kalahkan Perlis 3-0. Semalam Bambang Pamungkas menjaringkan 1 Gol pada pusingan yang pertama. Pada pusingan yang kedua pula Bambang Pamungkas menjaringkan 2 lagi Gol. Pada pusingan yang pertama Eli Aiboy menendang dan Bambang Pamungkas menanduk dan GGGGOOOOLLLL ! Pada pusingan yang kedua Yusri menyepak lalu corner dan Eli Aiboy menyepak tinggi dan Bambang Pamungkas menanduk dan GGGGOOOOLLLL! Pada pusingan yang kedua juga B.Fuentes menggelecek dan terjatuh dan mengambil bola semula dan menyepak lalu Yusri menendang dan Bambang Pamungkas menahan lalu GGGGOOOOLLLL! Akhirnya Selangor dapat memegang Piala Malaysia. Aku sokong Selangor. Hidup Selangor!!

Iskandar Menulis:
SELANGOR TEWASKAN PERLIS 3-0 . AZAM BAMBANG TELAH TERCAPAI. SELANGOR BEST!!


P/s: Betul ke nama2 pemain bola yg dorang tulis nie??? :-?
Nampak sgt tak ikut perkembangan bola sepak. :-P

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...