Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Thursday, April 28, 2016

Pesta Buku Online @ Bookcafe

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Pecinta buku pasti tertunggu-tunggu akan diskaun atau peluang hebat untuk mendapatkan buku-buku yang menjadi idaman sebelum ini. Bookcafe menganjurkan Pesta Buku Online bermula 29 April - 9 Mei 2016. 

Flash Sale selama sejam bagi tajuk-tajuk buku terpilih akan bermula 29 April 2016, dengan harga cuma RM1.00 sahaja! Berikut adalah tips untuk membeli ketika Flash Sale:


TAK SEMUA AKAN BERKESEMPATAN MEMBELI BUKU FLASH SALE. STOKNYA SANGAT TERHAD. JADI KAMI KONGSIKAN TIPS MEMBELI BUKU FLASH SALE.

* BACA DENGAN TELITI *

✔ Pada hari jualan Flash Sale, login dahulu ke akaun anda sebelum jualan bermula (pastikan alamat penghantaran anda betul
✔ Halaman produk Flash Sale HANYA diaktifkan tepat pada masa yang ditetapkan. Jadi anda perlu refresh halaman tersebut beberapa kali dan terus buat pembelian selepas ianya aktif.
✔ Preview halaman Flash Sale telah dibuka kepada anda supaya anda dapat target buku apa yang anda inginkan dan standby pada masa bila jualan Flash Sale buku tersebut akan bermula
✔ Jangan gabungkan pembelian buku Flash Sale dengan pesanan buku lain
✔ Untuk berlaku adil, seorang pelanggan anda dibenarkan membeli 1 naskhah buku Flash Sale sahaja untuk tajuk yang sama
✔ Teruskan membayar selepas membuat pesanan. Pesanan yang lambat dibayar akan dibatalkan (bagi produk Flash Sale). Rujuk terma & syarat.


Jangan lepaskan peluang, jom beli buku HANYA RM1.00! (^_^)

7 comments:

  1. assalam nora pesta buku yg patut dimenafaatkan utk dptkan buku2 berilmu dgn murah.

    ReplyDelete
  2. Jenuh nak berebut ni.limited sgt bukunya tu.ye la kan dh sbb murah sgt singgit je.huhu

    ReplyDelete
  3. Saya dah pergi menjenguk semalam tentang Flash Sale ni tapi timing silap. Masa 1 jam dibuat flash sale tu pulak, takda tajuk yang berkenan nak beli tapi sempatlah ushar buku kanak-kanak. Boleh tahan juga banyak tajuk.

    ReplyDelete
  4. Memang le kurang minat hahaha.... Percaya tak OKje tak pernah soping online ni NK

    ReplyDelete
  5. saya sempatlah membeli buku2 di bookcafe nih masa sale hari tu

    ReplyDelete
  6. pencinta buku mmg tertggu2 peluang mcm ni kan kak? ;-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...