Nuffnang Ads

Agoda Ads

Friday, March 15, 2013

Mini Giveaway #2: Pemenang


Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Alhamdulillah Encik hubby dah pun cabut undi bagi Mini Giveaway #2 yang saya anjurkan baru ni... So, dengan ini saya umumkan pemenang bagi giveaway ini adalah:


Tahniah buat adik Farhanah, yang kini sedang menunggu result SPMnya... Moga Farhanah mendapat keputusan yang cemerlang... Amin... 

Dan tidak lupa juga, terima kasih banyak-banyak kepada semua yang sudi join giveaway ni... Anda semua memang sangat supportive

In sha Allah ada rezeki, saya nak hadiahkan buku lagi pada anda semua... Mungkin bulan depan sempena hari kelahiran saya pula! Doakan saya ada rezeki lebih... (^_^)

Oh ya lupa... buat adik Farhanah, tolong emailkan alamat pada akak ya... di nora1404@yahoo.com. So, secara rasminya buku 'SIAPA ALLAH DI HATIMU?' adalah milik adik Farhanah. Tahniah!


29 comments:

  1. Wah..tahniah2..dan semoga mendapat keputusan yang cemerlang ye adik. ^___^

    ReplyDelete
  2. tahniah tahniah...rezki tu....

    ReplyDelete
  3. boleh buat isi masa lapang nie.tahniah ye dik..:)

    ReplyDelete
  4. Bertuah lah adik farhana, bagi akak sikit tuah tu. hehehe, nanti nak menjenguk blog si bertuah ni. :)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah :) terima kasih atas doanya itu :)
    saya dah emailkan alamat. skali lagi terima kasih. May Allah bless U :)

    ReplyDelete
  6. tahniah...untuk adik farhana...

    ReplyDelete
  7. Tahniah pada adik Farhanah..
    best nya dapat buku...:)

    ReplyDelete
  8. Assalam,

    bagus betul hadiah untuk GA ni...banyak manfaatnya..terutama bagi adik Farhana yang masih belajar..

    tahniah untuk Nora dan Farhana...

    ReplyDelete
  9. Kalau dah bukan rezeki...mmg tak de can dapat...hehe

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. in sha Allah... lain kali kita buat lagi... hehe

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...