Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, March 20, 2013

Wordless Wesnesday #14


Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah,

Rujukan bagi perempuan: 

 

Rujukan bagi lelaki:


Sumber: MFR STUDIO. Klik untuk lebih banyak poster-poster menarik untuk renungan kita bersama... 

 

18 comments:

  1. kalau poster mcm ni ada banyak2 gambar n visual mmg senang nak ingat...thanks mengingatkan :)

    ReplyDelete
  2. Tq Nora, suka tengok ni, nanti nak suruh Nissa rujuk chart ni.

    ReplyDelete
  3. time raya nora..ramai yang terlakjak. rasanya,ni yang patut ditekankan dalam amalan keluarga. bukan semua yang tua itu kita boleh salam. alasannya,kalau tak salam, kurang kemesraan. yang haram tetap haram. mudah2an, kesilapan ini dapat diperbetulkan.

    ReplyDelete
  4. saya dgn abang² ipar selalu bersalam.. walaupun sebenarnya haramkan, tp tulah... usia meraka jauh beza dgn sy.. dkt 50 tahun umur masing² jadi sy salam tanda hormat mereka lbh tua.. walaupun dulu masa kawin rasa bersalah ... tp skrg dah mcm terbiasa pulak.. terima kasih mengingatkan kembali...

    ReplyDelete
  5. senang nk phm bila wat bntuk camni...

    ReplyDelete
  6. tengkiu kak atas ingatan ini...In Shaa Allah

    ReplyDelete
  7. pernah nmpk carta ni..kena la berhati2kan bab muhrim tak ni bkn bley amik mudah

    ReplyDelete
  8. ha ah betul tu.. mudah sikit...

    ReplyDelete
  9. harus diperbanyakkan benda2 macam ni..sebab kadang2 ada yang tak tahu, ada yang terlepas pandang. Saya copy ye kak. terima kasih.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...