Nuffnang Ads

Agoda Ads

Thursday, November 14, 2013

La... Durian Goreng Rupanya!

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Lepas hantar Tupperware yang dipesan seorang rakan di Coconut Shake Batu Berendam, saya pun singgah la membeli coconut shake special. Di sebelah gerai coconut shake ni ada gerai kuih muih... teringat dulu saya pernah makan cempedak goreng di sini... Bila teringat tu, saya pun beli la kononnya "cempedak goreng" tu...

Pelik juga sebab dalam kereta, tak de pula bau cempedak... tapi bau lain sikit... Bila di rumah nak makan... Alamak!! Durian goreng rupanya... Ni first time saya makan durian goreng... Hm, tak boleh makan la... Rasanya pelik sikit... Dengan minyak lagi... lemak durian lagi... huhu

Durian ni pada saya sedap makan gitu je... kalau di masak pun sedap dibuat sambal goreng tempoyak. Kalau durian crepe tu sedap juga...! Tapi yang goreng ni bukan taste saya la kot... :( 



Nota kaki: Mana pulak la saya nak cari cempedak goreng!! huhu

* * *
 
Berminat untuk menjana pendapatan dengan Tupperware Brands? 
Hubungi/SMS/Whatsapp Nora 0193441384 atau Kamarul 0126526556.


31 comments:

  1. tak pernah makan lagi so tak taw la pe rasa nye kan hehe..tp coconut shake tu memang sedap la..btw sye klik iklan nuffnang ye

    ReplyDelete
  2. Durian goreng pun ada..!
    baru tahu ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha tu la, saya pun baru tau gak ada durian goreng... hahahah

      Delete
  3. bila ada durian nanti saya nak try goreng , sedap ke idak ...

    ReplyDelete
  4. first time dengar ada durian goreng… tak boleh imagine mcm mana rasa durian goreng tu….

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?! saya pun baru tahu pasal durian goreng ni... kalau saya tak 'terbeli' sure sampai bila2 pun tak tahu.. huhuh... tapi mmg bukan taste saya la... saya tak berapa suka durian goreng ni...

      Delete
  5. saya xpnh try lagi.. saya pun suka mkn camtu je kak... lg sedap kan.. :-)

    ReplyDelete
  6. hah pelikkk tak pernah jumpa durian goreng sebelum ni..
    betul lah mcm nora katakan tu.. mst tak boleh nak telan sebab berminyak & lemak durian.. takut muntah je nanti hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul la zaza... xblh mkn la durian goreng ni...

      Delete
  7. Aikkkk.. peliknya.. 1st time dengar ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan?! Saya pun baru tau ada durian goreng... haha

      Delete
  8. wahhh! durian goreng...tak pernah makan..dengar ni pn 1st time tau...hihi
    sedapp tak?? :)

    ReplyDelete
  9. tak sgka durian pun ada yg digoreng..dh macam2 style org skang buat..lgpun sy mmg tak berapa suka durian.yg makan cmtu saja pun tak layan sgt..

    coconut shake tu tgok terliur gak la.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?1 mmg tak sangka ada durian goreng... meh dtg melaka saya belanja coconut shake... :D

      Delete
  10. camne la rasanya ye yek..macam sedap je kak

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh makan la... tapi xberapa sedap di tekak akak... huhuhu :p

      Delete
  11. Salam NK... lama lita tak bersembang ye....
    OKje pernah makan durian goreng ni tap dia goreng bukan ngan biji..... OKje suka sedap...mungkin duriannya yg dah tak sedap kot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah la... lama juga tak singgah di blog OKje... :D

      hm... mungkin juga la durian yang saya dpt tu durian dah tak sedap digoreng.. :P

      Delete
  12. Jarang dengar org buat durian goreng

    ReplyDelete
  13. oh..yeke ada durian goreng kat situ? nanti sy nak beli la...sy slalu jugak beli coconut shake kat batu berendam ni....

    ReplyDelete
  14. alaa sekali terbeli durian goreng pulak. siannye..hehehe

    ReplyDelete
  15. tak pernah makan pun durian goreng..mesti lembik ja kan?

    ReplyDelete
  16. durian goreng????? mcm x sesuai jer.. cempedak goreng sesuai.. hahahaha .. ala.. nak jugak, mane nak cari ni..

    ReplyDelete
  17. sma la kita, durian goreng mmg bukan taste CN, rasa pelik jer, lagi sedap makan mcm tu jer ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...