Nuffnang Ads

Agoda Ads

Sunday, January 15, 2017

Mana Perginya Widgets Followers?

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,


MasyaAllah, saya sebenarnya tak perasan yang blog saya ni tak de widget untuk Followers. Maklumlah, laptop saya dah lama "sakit". Saya jarang dapat buka laptop lama-lama, sebab cepat panas dan WiFinya juga kadang-kadang tak boleh detect. Letih dibuatnya, kadang dah taip panjang-panjang sekali padam terus... 😭😭😭 Sengsara... Selama ni hanya pakai handphone untuk update dan blogwalking, dengan mobile view, so memang tak perasan widget Followers tu tak de.

Kalaulah Cik Itah dan Lea Azleeya tak tinggalkan komen di chatbox tentang ketiadaan widget Followers saya, memang sampai sekarang saya tak tahu. Patutlah Followers saya tak bergerak bilangannya sejak dua tiga tahun lepas. 😂😂😂 Rupanya tak dimasukkan pun... Mungkin sebab saya ada kemaskini layout blog beberapa tahun lepas dan terlupa nak masukkan semula Followers tu.

Apapun, saya dah masukkan widget Followers... Kalau sudi boleh la follow blog saya yea... Terima kasih Cik Itah dan Lea yang tinggalkan pesanan di chatbox dan semua yang sudi singgah di blog ni. Moga anda semua sentiasa sihat walafiat.  InsyaAllah, Amin...


22 comments:

  1. Mujur ada rakan blogger bgth ada masalah kat blog kak nora :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah... tak perasan langsung benda tu tak de... 😁

      Delete
  2. Kiranya kesilapan teknikallah ni ye NK....kadang tu walaupun selalu je bukak blog, tapi benda gitu kita boleh tak perasan pulak ek....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak perasan sebab saya blogwalking dan publish entri dari phone... laptop rosak... 😟

      Delete
  3. saya dah lama tak guna gajet followers

    ReplyDelete
  4. tak pernah buat. kena belajar lagi ni

    ReplyDelete
  5. Yeyyy dah dapat follow sini... hehehe.. lea singgah sini n follow.. :)

    ReplyDelete
  6. Ada juga yg perasan ya Nora,kalau tidak pasti tak tau hingga bila2.Akak lebih suka berblog guna henpon ....mudah bila2 boleh buka .Tapi biasanya nak terjah blog2 lain agak terhad.

    ReplyDelete
  7. blog sayapulak problem....... tak ada keluar follower box. mengapain sihhhhh. hahah blogwalking sini

    ReplyDelete
  8. Nasib baik Ade yg bgtau... So sila lah followkan....

    ReplyDelete
  9. sama sama NK :)
    sy pulak minggu lalu widget followers ada masalah, hilang tak timbul haha nasib baik da muncul balik..
    da lama rupanya follow blog ni hihi cuma jarang bw je sini
    keep in touch :)

    ReplyDelete
  10. sy salah hehhee widget..bukan gadjet.. selalu tersilap dua ni hahhaha

    ReplyDelete
  11. Ramai gak blogger yg hilang widget ni

    ReplyDelete
  12. sama lah saya pon update blog n bw gna hp gak
    x betah lelama guna laptop rania pon nk guna sama.hiks

    alhamdulillah kengkawan inform, kan!

    ReplyDelete
  13. hehehe boleh pulak tak perasan kan. nasib baik ada yang prihatin bagitahu.

    ReplyDelete
  14. kena hantar service laptop tu. mcm laptop saya jugak. sekejap2 suruh restart katanya low memory

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...