Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, November 03, 2004

Hari Yang Membosankan!!

tak tau la nape...ari ni rasa teramatlah bosannyer....kat luar ujan lebat lak tuh...dok bukak internet, tapi tak tau nak surf ape.... ingat nak beli topup online kat maybank2u....tapi system down lak... aarrrgghhh!!

org tgh dok nak draft surat rasmi untuk dihantar ke sekolah2... untuk minta kejesama dorang dalam membangunkan portal pendidikan yg org tgh wat nie....tapi bila pikir2 blk... minggu depan bebudak dah start cuti sekolah....tu yg tetiba jadi malas nak wat tuh... ish... bulan2 posa ni tak tau la nape.... rasa "berat" je nak wat keje... tak agresif langsung!! ish.. wake up!! wake up!! wat keje...!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...