Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Monday, September 08, 2008

Yey! Ayies dah leh jalan...

Yey... best la raya tahun ni... Ayies leh pakai baju melayu... :p lmbt jugak dia leh jalan. Dah setahun sebulan baru leh jln... tak pe la.. yg penting dia dah jalan... seronok tgk dia terkedek2 jln. Hahaha...

Alhamdulillah dah posa ke-8 dah pun... tak lama lagi nak raya dah... jap jek masa berlalu... Ayies pun dah besar... Sume org dah dok tanya thn ni beraya di mana? Tah la... tak tau la kat mana... thn pertama kawin... raya kat Ganu, thn kedua kat KL... kalau ikutkan raya thn ni kat Ganu blk la kot? Tapi huby pun tak ckp pape... tak kisah la raya mana2 pun... saya ikut bos... :p

Yg penting 2 minggu lepas raya nanti nak blk ke KL gak... InsyaAllah Mak Teh akan ada Pak Teh nanti :p bertambah la family kitaorg... tak lama lepas Mak Teh kawin... InsyaAllah Pok Su lak... skang ni sibuk nak tetap tarikh tuk merisik & bertunang... majlis Pok Su lak, thn depan kot... Oooo.. pastu dlm awal thn 2009 lak... kitaorg bakal dpt anak buah baru... hehehe Mak Long mengandung anak ke-5... mudah2an pempuan la pula ye... 4 yg dok ada... sume laki... hehe.. Adoi la... dok turun naik KL-Kuantan jek la gamaknya kitaorg ni... Meriah ni... makin ramai ahli keluarga!

Ok stop sini dulu!
Selamat berpuasa!! ;-)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...