Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Tuesday, June 12, 2012

T-Shirt Sunan Musafir


Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah,

Yey... T-shirt Sunan Musafir yang saya tempah dari sini dah pun sampai tadi... Sangat excited bila van Pos Laju berhenti depan rumah... Saya pun tak tahu kenapa saya beli T-shirt tu... Masa kali pertama saya tengok T-shirt tu di blog Kelab RAM, saya tak minat sebab T-shirt ni lengan pendek (walaupun designnya menarik)... Tapi bila dah habis membaca novel Sunan Musafir... dan diwar-warkan oleh Admin Kelab Ram bahawa T-shirt tu tinggal beberapa helai je lagi... saya terus je beli... (mungkin juga semangat Sunan masih ada dalam jiwa... hahaha...)

Ni design depan T-shirt Sunan:


Ni design belakang T-shirt Sunan:


Alisya pun sibuk nak bergambar dengan T-shirt Sunan:


Kepada sesiapa yang berminat dengan T-shirt Sunan Musafir ni boleh la dapatkan di Kelab RAM.

2 comments:

  1. terbaik :) sama dgn fiza,fiza pun beli juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke?? kalau jumpa boleh la pakai baju tu... hahahha

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...