Nuffnang Ads

Agoda Ads

Saturday, March 15, 2014

Alhamdulillah... Happy Reading! ^_^

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Alhamdulillah, buku Cerita Cinta Ahmad Ammar yang saya poskan kepada Nik Khazami dan Sal Ya telahpun selamat sampai... Buku itu adalah hadiah bagi Mini Giveaway #6 yang saya anjurkan bulan lepas.

2. Sal Ya

Moga buku itu bermanfaat buat kedua-dua pembaca bertuah blog saya... Happy reading ya! (^_^)

InsyaAllah saya akan anjurkan satu lagi Mini Giveaway bulan ni... Buku apa yang saya nak hadiahkan...?! Tunggu.... :p

Nota kaki: Terus #doakanmh370... :( Masih tak de mood untuk menulis entri selain menghabiskan masa menonton berita terkini Astro Awani tentang #mh370, dari mula kehilangannya... 


* * * 

Berminat untuk menjana pendapatan dengan Tupperware Brands? 
Hubungi/SMS/Whatsapp Nora 0193441384 atau Kamarul 0126526556.


14 comments:

  1. dah lama sgt tak baca buku sebenarnya. baca buku pun buku budak2 je. terima kasih ye. suka2!!!

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH kepada mereka yang telah menang...

    #doauntukMH370 ;(

    ReplyDelete
  3. Insyaallah semoga bermanfaat..kongsi ilmu dengan cara macam ni satu ibadah jugak kan

    ReplyDelete
  4. ehh..dah ada pemenang rupanya..hehe..xde rezeki nk dpt buku tu...heeee

    ReplyDelete
  5. hehe! tq2! tak start baca lagi ni.. tunggu ayah habis baca.. :)

    ReplyDelete
  6. tahniah untuk mereka...sama kita doa dan terus berdoa moga mh 370 dapat dijumpai..

    ReplyDelete
  7. Eh, saya ada joined ke? Sampai terlupa hah... tapi for surelah tak menangkan...buku pun dah sampai ke tangan si pemenang :( Takpa next time kalau ada GA lagi, saya cuba nasib sekali lagi !

    ReplyDelete
  8. tahniah kepada pembaca bertuah tu...mari kita terus berdoa untuk MH370

    ReplyDelete
  9. Happy reading to all reader's to. =)

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  10. bukan rezeki saya nak dapat buku tu =)
    tahniah kepada pemenang

    ReplyDelete
  11. NK rajin buat giveaway kan ...murah rezeki ....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...