Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Friday, February 11, 2011

AliSya, 9 BuLaN SuDAh...

Assalamualaikum & salam 1Msia,

Hari ni genap la Alisya sembilan bulan.... kejap je... pejam celik... pejam celik, dah pun sembilan bulan... Sangat seronok tengok dia membesar... begitu juga dengan abangnya, Faris (3 tahun 7 bulan)... Apa yang agaknya Alisya dah boleh buat yea?


  • meniarap umur tiga bulan... merangkak umur lima bulan... sekarang dia dah pandai duduk ala katak... 
  • sangat MANJA dengan mama... 
  • sangat kuat menangis bila MAMA tinggalkan dia... (walaupun mama hanya nak ke dapur... kesian mama)
  • pandai menyahut bila orang panggil dia... (Alisya.... "em")
  • sudah tumbuh dua batang gigi bawah ketika umurnya lapan bulan...
  • sudah agak berat... nak dukung lelama pun lenguh...  (tapi badannya kecik comei jek)
  • pandai bermain dan sangat beralah dengan abangnya... (mainan yang dibeli untuk Alisya, Faris akan jadikan tu harta dia... tapi Alisya rilek je... dia tak kisah pun abangnya ambil mainan dia...)
  • sangat susah nak pakaikan pampers dia sekarang... *phew..*
  • suka gelak sakan bila abangnya buat lawak.. (padahal x lawak pun... hahahha... x caya cuba tengok ni...)
video
*Kesian... sebenarnya Alisya nak Mister Potato yang abang dia tengah makan tu... tapi sampai kesudah dia tak dapat... sebab abang dia pegang bekas tu kuat-kuat... :p*

Nota kaki: Anak... anak... sekejap je masa berlalu... Mama akan rindukan saat membesarkan kalian... Moga menjadi anak-anak yang cemerlang, di dunia dan akhirat... Amin... Hm... 

8 comments:

  1. :) thanks... eh... saya suka nama maya awak.. NUHARA...

    ReplyDelete
  2. comeynyer dua beradik nie...weh akak xtido g ker?..kelakarla...

    ReplyDelete
  3. dah tdo ni... dlm mimpi buat blog... hm...

    ReplyDelete
  4. madam, Faris handsome! ehem2... (muka gatal)

    ReplyDelete
  5. er.. khazami.. faris kata tima kasih... hahahha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...