Nuffnang Ads

Agoda Ads

Thursday, April 28, 2011

Saya Nak Bangku Kosong Tu...

Assalamualaikum & salam 1Malaysia,

Pagi-pagi hari sementara tunggu Subuh, (buat soalan exam sambil blog walking...) saya terjumpa blog saudara HH... ada offer untuk dimasukkan dalam bloglistnya... agak menarik... (walaupun malas nak taip entri.. tapi terpaksa sebab nak daftar segment ni...)

http://hasrulhassan.blogspot.com/2011/04/bloglist-bangku-kosong-dibuka-untuk.html
Rasanya saya masih sempat mendaftar di bangku kosong tu sebab offer ni dibuka sehingga pagi 28 April 2011.. Sempat la lagi saya ni kot... kepada sesiapa lagi yg nak join... klik sini... (untuk incik HH, saya pilih no 2...)

* Ini adalah post super pendek... Just entry untuk join segment incik HH...


4 comments:

  1. Salam .. terima kasih sebab join yer.

    ReplyDelete
  2. singgah dan follow sini dari blog bangku kosong..:)

    ReplyDelete
  3. salam..baru join di blog ini.. ada lagu untuk ariel peterpan di youtube..

    http://www.youtube.com/watch?v=oha5NP6lY0c

    ReplyDelete
  4. Hasrul: sama-sama... :D

    MissNaL: tq sudi singgah dan follow... nanti saya jenguk ke "rumah" yea...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...