Nuffnang Ads

Agoda Ads

Wednesday, August 21, 2013

Wordless Wednesday #36 - Saya Dalam Mingguan Wanita! :p

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam 14 Syawal,


Belek-belek Mingguan Wanita terbaru... Oh dah keluar komen saya untuk isu perbelanjaan sempena sambutan Syawal. Yang penting kena buat simpanan walaupun nilainya kecil... dan yang pasti kena berpada-pada dalam berbelanja... (walaupun bukan musim perayaan) - Thanks Nisa, sudi interview saya secara online! ^_^ Semuanya mudah sekarangkan?! :p


Nota kaki: Komen dalam magazinenya sikit je... tapi macam nak riuh sekampungkan?! Haih!! Tak kisahlah... Wordless Wednesday kan?!

***Masih belum sempat publish cerita raya yang 'terkurung' dalam draft. Banyak nak cerita... pasal raya... pasal Tupperware (oh ya, saya dah berjaya naik pangkat... terima kasih pada semua yang sudi mendoakan saya... nanti saya buat entrinya) tapi tuan empunya blog belum boleh nak manage time lagi... Apa pun alhamdulillah, saya dan keluarga baik-baik saja... (thanks pada yang sudi bertanyakan khabar...).***

Alamak ada pula yang tanya cover depan magazine siapa... "Alahai.. saya bukan artis... komen pun secoet je kat situ..." huhu

14 comments:

  1. wow madam! tahniah..mula2 sikit nanti adalah column sendiri la untuk blog nie :D hehe

    ReplyDelete
  2. tahniah nora, satu peningkatan yg baik buat awkkan..

    ReplyDelete
  3. wah, tahniah.. ni pun dah hebat kak.. :-)

    ReplyDelete
  4. wow.. masuk majalah tu...glamerrr..hihi..
    tahniah:)

    ReplyDelete
  5. Tahniah ! bkn semua org dpt peluang ...

    ReplyDelete
  6. Adik ipar saya hari tu pernah kena interview melalui emel jugak.. Masuk majalah ni jugak.. hehe..

    Sekarang ni segala-galanya di hujung jari..

    ReplyDelete
  7. ini pun dh kira hebat tau..klu sy pun haruslah heboh sekampung.hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...