Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Friday, November 09, 2012

Saya join GA 2012 Nurul Yui

Bismillahirahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah,

Hari ni rasa nak memeriahkan GA anjuran Nurul Yui... Mana tahu kalau ada rezekikan...?! Kalau ada yang berminat dan berkesempatan boleh la join GA ni, tekan la banner di bawah ni... Tarikh tutup 23/11/12, hari Jumaat, jam 8.12 malam. 



Eh lupa... GA ni ada macam slogan yang perlu diselesaikan... ni jawapan saya... 

Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana, menyokong rakan-rakan blogger yang menganjurkan GA seterusnya memeriahkan dunia blogging! (nasib baik cukup 10 patah perkataan (^_^) )

Antara hadiah yang ditawarkan...
1. Topup / bank in melalui CIMB RM30
2. 5 hadiah saguhati berupa barangan craft dari Nurul Yui Collection


40 comments:

  1. Good Luck kak nora. Rajin join GA. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sha... sokong kawan2 blogger... bukan rajin sangat pun join GA... bila berkesempatan je..

      Delete
  2. gud luck kak.. sya pun ada yg mengetag juga ni... nk kena join juga nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe tu la... bila dah ada org tag kena la juga curi masa untuk join syiela... hihi

      Delete
  3. singgah dan follow.. #830

    http://wanuriizatiey.blogspot.com/2012/11/saya-join-ga-2012-nurul-yui.html

    ReplyDelete
  4. salam kenalan...sy pun dr melaka jugak..
    dari segmen yg sama

    http://ena7t5.blogspot.com/2012/11/saya-join-ga-2012-nurul-yui.html

    ReplyDelete
  5. Salam.... Mia datang dari segmen yang sama

    http://www.mialiana.com/2012/11/saya-join-ga-2012-nurul-yui.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...