Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Friday, November 02, 2012

Jari Saya Sakit...

Bismillahirahmannirrahim
Assalamualaikum & salam ziarah,

Semalam Faris lukis gambar ibu jarinya yang luka... (padahal bukan luka teruk pun, sikit je... beria sangat nak pakai plaster...

Oh jarinya sangat gemuk dan comel.. hahaha
Cuba tengok hasil lukisannya... Amacam sama tak?! (^_^) Bila tanya kenapa kuku panjang sangat? Tajam-tajam pula tu... Then dia jawab, "Memang la... belum potong kuku lagi... kalau dah potong tak panjang la.." (adeh, sabar je la...

Sama tak? Sama tak? :p


16 comments:

  1. lucu pula tengok..pandai faris imaginasi jari luka mamanya..hihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama saly.. bukan jari mama tau... ibu jari dia yang luka... lepas dah lekat plaster... dia trs lukis jari dia tu :p

      Delete
  2. huhu..comel je lukis siap kuku panjang..

    ReplyDelete
  3. Menyeramkan betul tgk kuku panjang.. Siap boleh imagine macam tu pulak.. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah seramkan? tapi ibu jari dia tu tak de pulak kuku panjang... mungkin dia pikir.. sebab dah pakai plaster tak perlulah kuku panjang.. hahah

      Delete
  4. Replies
    1. tu la sekarang dia mmg suka sangat melukis... terharu!

      Delete
  5. kekekke siap kuku panjang ye... lepas ni potong takde dah :)

    ReplyDelete
  6. hehe...comel je faris lukis.bijak jawapan kanak2 sekarang.sabar je la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuh mmg kena sabar banyak sejak dia pandai cakap ni... macam2 nak dibebelnya... haih!

      Delete
  7. aiyakk..takut tgk jari lukisan tu..

    ReplyDelete
  8. hihi..
    sabsq je la.kuku pnjng tak tahan tgk

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...