Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Thursday, August 29, 2013

Semuanya Sebab Last Minute Shopping...!

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam 22 Syawal,

Cerita kelakar raya kami tahun ni adalah bila baju yang kami beli tak sama warna...!! Ni semua gara-gara shopping last minute... Baju Faris dan encik hubby beli pada hari lain (di Melaka), manakala baju saya dan Alisya dibeli pada hari yang lain (di Kuala Lumpur).


Baju encik hubby dan Faris pun dah tak sama warnanya tapi masih tak lari jauh... Warna baju encik hubby purple, Faris pula maroon. Yang saya dan Alisya pula purple blue...!! 

Masa beli baju saya dan Alisya tu perasaan memang sangat yakin la warnanya sama dengan baju encik hubby dan Faris... (sebab saya tak bawa baju contoh Faris dan encik hubby ke KL, sebab encik hubby kata nak jahit sedikit seluarnya...) Sekali bila pakai raya pertama... Hahaha.. kena gelak sakan dengan kakak saya... Sabar je la... 

Tak pe la... asalkan masih tak lari dari warna tema (yang kononnya purple) :P


Faris pun asik dok tanya kenapa baju kami tak sama warna... letih nak jawab!
Kanan sekali tu anak kakak saya, Uwais Al-Qarni

Nota kaki: Raya pertama ke Sentul, Semenyih dan Puchong... Next entri ya... (orang dah tak cerita pasal raya... tuan punya blog baru terhegeh-hegeh nak cerita... ya ampun..... :-(( )
* * *


Tupperware Kiyter sedang merekrut ahli baru dalam team kami. 
Nikmati diskaun sehingga 25% sebagai ahli  
(atas barangan Tupperware, TupperChef, TupperClean, NatureCare, Nutrimetics, NanoNature) 
dengan yuran keahlian hanya RM70.00
Juga nikmati pelbagai lagi keistimewaan lain 
seperti komisen bulanan, peluang melancong dan kereta.

Call/SMS/Whatsapp: Nora: 0193441384 / Kamarul: 012-6526556
Jom Sertai Kami! ^_^

7 comments:

  1. Faris tak puas hati yer baju raya tak sama dgn mama? Ha ah, jauh benar beza kaler nyer tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan nur?! sabar je la... mungkin sebab saya pun dah keletihan mencari baju color purple tu sampai dah tak boleh nak cam yang mana satu colornya... Faris mmg asik tanya kenapa baju kita semua tak sama... sampai letih nak menjawab... hahaha

      Delete
    2. Alamak, dah kena marah.... lariiii.....
      Minta ampun tuan tanah....

      Delete
  2. takpalah yg penting baju² baru hahahaha... kan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...