Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Tuesday, September 15, 2015

Jerebu: Sekolah Tutup 15.09.2015

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Sekolah-sekolah di Selangor, Kuala Lumpur, Putrajaya, Negeri Sembilan dan Melaka ditutup pada 15.09.2015 (hari ini) kerana bacaan Indeks Pencemaran Udara (IPU) yang semakin meningkat. 

Cuaca semakin tidak sihat, maka pastikan anak-anak sentiasa berada di dalam rumah. Pantau pergerakan anak-anak, jangan biarkan mereka terdedah dengan udara yang tidak sihat ini. Pastikan juga anak-anak minum air suam yang mencukupi. Baca Tips Hadapi Jerebu ini.

Jaga diri ya semua... Moga kita semua baik-baik saja... Doakan juga agar cuaca kita nanti akan semakin baik.

13 comments:

  1. alhamdulillah..putrajaya nmpk dah ok sket pg ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sini pun alhamdulillah nampak dah baik... dr tgh mlm smlm smpi subuh td hujan...

      Delete
  2. Replies
    1. alahai ye la... sini dah 3 hari sengsara... mujur dr tgh mlm tadi hujan... kurang la sikit jerebunya...

      Delete
  3. pening kpala dah asek bau asap jerr

    ReplyDelete
  4. Sekolah si TLBD mmg dah ckp awal awal yg hari ni cuti.....kebetulan pulak kementerian pun announce hari ni... Happy lew mak maknpun hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo bagus la sekolah TLBD eh... prihatin pada anak2 murid... hahahah betul la okje.... mak-mak la happy juga... cam saya tak de la kelam kabut nak hantar and ambil anak... huhuhu

      Delete
  5. anak akak pon tak sekolah hari ni....buang karen je anto pi sekolah pagi tadi last2 kene halau balik...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. laaaa... ye ke? kesiannya... lambat dapat tahu la yea? tak pe la nak buat guane... nampak sangat suka pi sekolah... hehehehe

      Delete
  6. seronok bebudak dapat cuti, tapinya memang elok pun untuk kesihatan mereka

    ReplyDelete
  7. dah dua kali dah bebudak cuti jerebu kali ni kan
    kita yang 200 dah rasa teruk
    kat indon sampai 2000, tak tahu camne diorang
    buat aktiviti harian dengan IPU setinggi tu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...