Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Wednesday, September 30, 2015

Wordless Wednesday #58

Akhirnya saya menyerah diri... (T_T)

18 comments:

  1. Moga cepat sembuh mcm biasa ye.. dah lama tak sakit gigi r cabut gigi, tp ingatnya pun rasa gerun.. mitakla dijauhkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq An... betul.. saya ramai2 doktor, doktor gigi la yang saya paling takut... huhuhuhu

      Delete
  2. Ada masanya memang kita kena uji juga Nora
    Redha ajelah... moga cepat sembuhnya.

    ReplyDelete
  3. Dah cabut ke gigi yang sakit tu...

    ReplyDelete
  4. get well soon....

    lagi2 musim kualiti udara tak baik ni...byk2 minum air masak yeak...

    ReplyDelete
  5. Sakit gigi jgn di buat main....hazap hokey kadang tu rase nak je aku smackdown orang yg dok lalu lalang sambil buat bising.....kahkahkah

    ReplyDelete
  6. Cabut gigi ye, sng hati la skunk ni ye...;-)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum,
    Jika tidak diuji dengan kesakitan, manakan kita tahu nikmatnya sihat.
    Semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  8. SALAM JUMAAT NORA...MOGA CPT SEMBUH YA...

    ReplyDelete
  9. Belum baca entri lepas.....kenapa NK? Sakit gigi eh?

    ReplyDelete
  10. Alamak,...sakit gigi? Ohhhhhh...semoga cepat sembuh ye sis!

    ReplyDelete
  11. Sakit gigi ke? Aduhai...inilah antara yang paling saya takuti. Sampai sekarang pun kalau jumpa dentist rasa macam nak cabut lari aje. Semoga dah sembuh by now ya!

    ReplyDelete
  12. Alahaiiii...kalau kena sakit gigi memang stress. Dah ok ker?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...