Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Saturday, October 03, 2015

Terima Kasih, Ciksu! (^_^)

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Alhamdulillah, hadiah GA yang saya menang dari blog CikSu, dah pun selamat saya terima. Alkisahnya saya join giveaway anjuran CikSu ni, tak sangka la pula menang... Saya menang pun atas undian kedua... Sebab yang kali pertama tu, nama saya memang tak naik... Tapi tu la orang kata, kalau dah rezeki tak ke manakan? Walaupun yang saya menang tu hadiah saguhati... Tapi sakan juga saya berebut dengan Alisya hadiah tu... Mujur ada dua, kira saya punya satu, Alisya satu la... (^_^)

Apapun saya nak ucapkan terima kasih pada CikSu atas hadiah yang comel ni... Moga CikSu sekeluarga sentiasa dalam keadaan sihat walafiat, dan didoakan juga agar Ciksu sentiasa dimurahkan rezeki... InsyaAllah. Amin...



Nota kaki: Pssst... Saya juga nak ucapkan ribuan terima kasih kepada Yana Yani. Kenapa? Biarlah rahsia... hahaha

15 comments:

  1. Tahniah, sis! Kalau dah rezeki tak ke mana kan,...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... rezeki... tq farrah... (^_^)

      Delete
  2. alhamdulillah selamat sampai
    tahniah ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.... terima kasih ciksu.. heheh

      Delete
  3. tahniah :) tak sempat nak join aritu. masa tu jarang update blog, busy huuuu

    ReplyDelete
  4. Tahniah, Nora! Kalau dah namanya rezeki, memang jatuh ke pangkuan kita juga akhirnya; tak kiralah undian pertama mahu pun kedua :)

    Baru baca di blog Kakzakie tentang hadiah dari CikSu ni. Molek-molek belaka. Tetiba teringat dah lama tak terjah blog CikSu!

    ReplyDelete
  5. wahh..cantik nya..baik hati CikSu.. tahniah sis...

    ReplyDelete
  6. Wahhhh...cantiknya.....brooch kan tu NK. Boleh ler pakai nanti ek....
    Nasib ada sorang anak pompuan jer, kalau dua , terpaksalah mama mengalah hihi

    ReplyDelete
  7. tahniah kak... mesti senyum smpi ke telinga ;-)

    ReplyDelete
  8. tahniahhhh.. ciksu bila nk bg dkat sy pulakk.. eh? hihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...