Nuffnang Ads

Bookcafe

Agoda Ads

Monday, October 12, 2015

Kadar Baru Tol Mulai 15 Oktober 2015

Bismillahirrahmannirrahim
Assalamualaikum dan salam ziarah,

Berikut adalah kadar tol baru bagi Lebuhraya Duta-Ulu Kelang (DUKE), Kajang-Silk dan Maju Expressway (MEX). Kenaikkan akan berkuatkuasa pada 15 Oktober 2015 (Khamis ini). Kadar baru ini adalah selaras dengan Perjanjian Konsesi yang ditandatangani dengan pihak kerajaan pada 12 Ogos 2004.

Lebuhraya DUKE:


Lebuhraya Kajang-Silk:


Lebuhraya MEX:

* Kadar baru di Tol Gombak adalah RM6.00 manakala di Tol Bentong, RM3.50 *
 

10 comments:

  1. sian sapa yg keje duk ulang alik lalu jalan ni...nampak cam tak banyak tapi kalau dah hari2 lalu nangis gak membayo....lepas ni hape pulak yg abang jib nak naikkan????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah... kesian la siapa2 yg memang pakai jalan bertol tu utk pergi dan balik kerja... mesti sangat2 terasa... kesian... apa nak buat kak?! Huhuhu

      Delete
  2. Mmm..nak tak nak..terpaksa lalu jugak... :(

    ReplyDelete
  3. Sakit hati jer baca. Memang konghajar betul tau. Saya hari² lalu highway silk tu. Sekali naik tol sampai 80 sen. Memang kena ikut jalan lain lah lepas nih.

    ReplyDelete
  4. Emm nasiblah siapa yg selalu ulang alik guna tol.apa boleh buat..terpaksa la telan.huhu

    ReplyDelete
  5. Kawan pejabat saya dah mengeluh sejak mendengar tol naik harga ni. Dekat RM10 juga dia kena bayar sehari untuk pergi naik kerja. Tak tahulah kos apa yang boleh diskip lagi katanya.

    Mujurlah saya ni perjalanan pergi balik kerja tak kena tol!

    ReplyDelete
  6. Semuanya naik tak de yg turun ....sedih kan NK.
    Tah papelah....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...